• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    danosani skrev 2008-12-28 17:52:45 följande:
    Jag försööker, hahaha. Den bara glider undan.. Satan då. Får väl invänta min stora starka karl :D Ska sittplattan tryckas på plats sist av allt?
    ja
  • dompis

Rimligt pris på en Cam från 07 med sittdel och toppset,ingen liggdel eller annat tillbehör..Jo regnskydd och myggnät säklart :)
    Behöver lite hjälp ,tack!

*ingen annons*

• danosani

Tack för sittdelshjälpen :) Fixade det TILL SLUT.. Nu ska jag bara få det snyggt också.. :)

• FridaLee
    Champagne77 skrev 2008-12-28 18:55:38 följande:
    Denna har jag funderat på till en cam med mörkgrå bas o röd canvas top. Blir det bra tror ni? Vill ju ha en skötväska som rymmer mkt, men testade med någon större o det tog ju över hela vagnen o jag stötte i hela tiden när jag gick med vagnen...www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    det blir nog jätte snyggt! Har en hobo själv och jag tycker den hänger bra, har dock bara provgått inne med den för jag har inte fått min bebis än.
  • Champagne77
    FridaLee skrev 2008-12-28 18:58:02 följande:
    det blir nog jätte snyggt! Har en hobo själv och jag tycker den hänger bra, har dock bara provgått inne med den för jag har inte fått min bebis än.
    Toppen Glad. Får man fråga vilken du har valt?
  • imaj
    jule skrev 2008-12-28 10:14:19 följande:
    tjoho alla hoppas ni haft en skön jul, d har iaf jag haft har även fodrat om en taskigt egenfodrad bugga åkpåse som jag fynda på "köp&sälj", så nu får den va med ett litet tag till ngn som skulle vilja lägga ut bilden i bildtråden (bilden finns givetvis i mitt galleri) men jag e ju som sagt inte PLUS medlem, fortfranade....
    Nu är den inlagd... F*n vad snygg!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16