• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

Går galet billiga åkpåsar på eby.com, gamla oreanga till cameleon samt röd o khaki till be, går för runt 20 dollar st men man måste ha en usa-adress för att få buda..

Någon som vet hur det går att lösa? säljaren tillåter inte bud från icke amerikaner :O(

Vill ha!

• orzia1

Straw du kan skaffa en amerikansk adress. Sen skickas dina saker därifrån till dig i sverige. Dock blir ibland frakten hög så man tjänar int alltid på det

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • jule

imaj skrev 2008-12-28 20:07:00 följande:

Nu är den inlagd... F*n vad snygg!
    åh tack så mkt ja d blev helt ok faktixt
  • Mrs JK

Stargirl
    Jag som redan har problem med att välja skötväska...
    Och hade då att välja mellan OiOi och Juju be.. nu har du fått mig på andra tankar.. Räcka ut tungan Vilka fina tyger? Finns de på Bonti, vet du det? (Är intresserad av någon modell med lock, inte dragkedja uppepå)

Ni som har koll? Finns det någon väska man ska undvika av dessa tre som inte hänger bra på Buggan, eller spelar det iingen roll om man annars köper krokar till?

Har en Denim bugga, som väntar här  och vill matcha upp med snygg väska och filt.. såg att vissa Petunia Pickle.. verkar finnas filtar till.. Någon som vet prisklass?

Tacksam för svar!!

• Det ljuva livet
    straw2008 skrev 2008-12-28 21:11:37 följande:
    Går galet billiga åkpåsar på eby.com, gamla oreanga till cameleon samt röd o khaki till be, går för runt 20 dollar st men man måste ha en usa-adress för att få buda.. Någon som vet hur det går att lösa? säljaren tillåter inte bud från icke amerikaner :O( Vill ha!
    Måste genast få syrran att buda på en sån till mig! Har du nån direktlänk?

Borde ju räcka att jag uppger hennes adress? I så fall kan jag ta två så kan du få en du med!
  • Noiis
    Svar på #1164
    Personligen så tycker jag att alla hänger toppen på buggan. dock så sitter oioi hobo bäst på av OiOis modeller. Petunia är en favvo just för att dom är så fina! men liiiite för små om man vill ha mycket med sig. kolla på bonti.se där har dom väl priser på petunia produkterna? annars kan du nog ringa i morgon och höra minns tyvärr inte vad filtarna kostade men har för mig att dom va dyra typ 400-600 kr men som sagt jag minns inte.

Jag röstar nog för en OiOi hobo om du behöver en väska att ha mycket saker i! vill du ha en mindre så absolut en petunia!
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Noiis
    jule skrev 2008-12-28 22:41:48 följande:
    imaj skrev 2008-12-28 20:07:00 följande: åh tack så mkt ja d blev helt ok faktixt
    jätte fin! såg att du bodde i götet! vet att jag såg en exakt likadan på skansen helgen innan jul... hade du gjort en utflykt? eller e de nån annan som har gjort en likadan kanske
  • jule

Noas mamma skrev 2008-12-28 23:42:14 följande:

jätte fin! såg att du bodde i götet! vet att jag såg en exakt likadan på skansen helgen innan jul... hade du gjort en utflykt? eller e de nån annan som har gjort en likadan kanske
    nä ingen utflykt där inte då va d nog någon m samma goda smak som jag då
  • Noiis
    jule skrev 2008-12-29 00:04:48 följande:
    Noas mamma skrev 2008-12-28 23:42:14 följande: nä ingen utflykt där inte då va d nog någon m samma goda smak som jag då
    hehe coolt endå! jag gillade ideen starkt!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16