• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • mamma på vift
    FridaLee skrev 2009-01-03 18:18:45 följande:
    hej hej! nu måste jag leta rosa toppset för vi fick en liten flicka igår 10:47 15dgr över tiden så ville hon äntligen ut! och vi som troddde det var en pojke i magen.
    Stort Grattis till Lill tösen!

Jag tycker om Alice, Märta, Emelie, Olivia, Ellen, Ella, Tuva och Majken.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Hannah74

Grattis!
    Jag gillar Lina och Tilla som namn

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • AnniPanni

Findus

Just nu är favvonamnet Molly Får vi någongång en dotter till så blir det Molly eller lily.

• jule

AnniPanni skrev 2009-01-03 20:28:40 följande:

FindusJust nu är favvonamnet Molly Får vi någongång en dotter till så blir det Molly eller lily.
    åh vilka fina namn ni har valt , vi hade samma om vi skulle fåtte n tjej förra året men nu fick vi ju en pojk så just d namnen får vänta ett slag till
  • Hannah74

Jag har älskat namnet Lilly sen jag var liten- tror det var en i lilla huset på prärien som hette så. Men nu tycker jag det är lite tråkigt att det blivit så vanligt.. Flera av John vänner heter det.

Lite fånigt av mej kanske, men vill inte ge mitt barn ett så vanligt namn- även om det är fint.
    Hade 3 Åsa, 3 Magnus och 2 Thomas, 3 Anna i min klass... Vill inte att min son/dotter ska ha det så.

Väääldigt OT av mej nu.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Billabong

pucken skrev 2009-01-03 13:08:22 följande:

är det någon av er som har den där tiny tot? går den att få tag på i sverige alls? skulle vilja ha en till min son som är 3 när han blir storebror.
    Jag frågade exakt detsamma igår kväll. Så börja läsa på sidan 139 och fortsätt till efter midnatt så hittar du svar.
  • Hannah74

Hej igen- behöver ett expertråd- får köpa denna för 5000 om jag vill men är väääldigt osäker på färgerna......!

Gräsligt tycker jag med den kombinationen, vill helst ha grå, svart.

Men man kan köpa lösa tyger väl? Eller vad det heter

Mkt tillbehör annars.

• Billabong

Hannah74 skrev 2009-01-03 21:09:06 följande:

Hej igen- behöver ett expertråd- får köpa denna för 5000 om jag vill men är väääldigt osäker på färgerna......!Gräsligt tycker jag med den kombinationen, vill helst ha grå, svart.Men man kan köpa lösa tyger väl? Eller vad det heter Mkt tillbehör annars.
    ?
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-03 21:09:06 följande:

Hej igen- behöver ett expertråd- får köpa denna för 5000 om jag vill men är väääldigt osäker på färgerna......!Gräsligt tycker jag med den kombinationen, vill helst ha grå, svart.Men man kan köpa lösa tyger väl? Eller vad det heter Mkt tillbehör annars.
    Du glömde länka. Går att köpa sittdels-, liggdels- och topptyger hos ÅF ex kidzshop.se
  • Det ljuva livet
    Hannah74 skrev 2009-01-02 22:32:25 följande:
    Vad bra att de kunde köpa med, vad fick du betala för den i USA?
    Köpte en cam med extra topklädsel och mugghållare för ca 8000:- (tyvärr packade päronen inte upp den ur kartongen och kartongen var för stor för att kunna checkas in, så de fick betala 150dollar i frakt, men som tur var så slapp jag betala det)

Fridus2: Grattis till tjejen !
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16