• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • daniels baby

tyvärr vi kör utan bas!ångrar mig lite att vi inte köpte den oxå(beställde allt från tyskland)
    ja det finns adaptrar till cam oxå. hade den innan!

madebyinferno skrev 2009-01-03 00:08:41 följande:
    Låter ju super, har du basen till stolen också?? Måste ha en stol med bas för vi har såååå korta bälten i bilarna - skitbilar Visst finns det fästen så man kan fästa den stolen på cameleon också??
  • jule

behöver hjälp, ngn som vet avd det kostar att skicka en ståbräda?

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2009-01-03 12:30:30 följande:
    Fann denna oxå...lite billigare va! Snacka om påslag om butikerna är billigare www.blocket.se/vi/19189450.htm?ca=11_s
    Oj, högre pris i blocketannonsen än va de tog  i butik och på hemsidan väl:o Kostade de inte typ 1495
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-01-03 12:41:41 följande:
    Oj, högre pris i blocketannonsen än va de tog  i butik och på hemsidan väl:o Kostade de inte typ 1495
    Eller är nog jag som rör ihop det nuFundersam är nog det priset de togs för hela setet då det är alla tre delar 1899, bonti kunde sälja ett för 1295:- men va bara toppen.
  • pucken

är det någon av er som har den där tiny tot? går den att få tag på i sverige alls? skulle vilja ha en till min son som är 3 när han blir storebror.

• Dofsing

Hej!
    Är det någon här som har en Simpleworld åkpåse till sin Bugaboo? Tycker ni att den fungerar bra? Jag köpte en i går och skulle sätta i den i dag men tyckte att hålet för bältet som man har mellan benen är för långt ner. Någon annan som tycker det också?

• tezzi152

kan ngn hjälpa mig, vi kommer få ett syskon i augusti till våran då 22 månader gamla son!
    vi har en cam redan, skulle ni gjort så att köpt en bee till honom och en stå bräda till camen?
    han går inte än så jag har så svårt att se att han kommer orka gå varje gång vi är ute på prmenad, lika så stå stilla på ståbrädan...

eller ska man sattsa på en syskonvagn också? alltså cam och syskonvagn?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16