• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Kanske om alla i tråden mailar och kräver en syskonvagn ?

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Billabong

panzermensch skrev 2009-01-02 21:53:46 följande:

Kanske om alla i tråden mailar och kräver en syskonvagn ?
    Bra idé! Hinner de få fram en till sommaren? Med tanke på att det tog dem två år att få till mugghållaren...
  • HemmaHosSofi
    Vallie skrev 2009-01-02 21:29:32 följande:
    har aldrig testat den, bara sett den på internet. jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.
    Uj ?
  • madebyinferno
    Vallie skrev 2009-01-02 21:16:16 följande:
    vad tror ni bugga fantaster om firstwheels duo elite syskonvagn? ser typ ut som en bugga, fast dubbel då.Någon som har erfarenheter? Svårt att hitta syskonvagn när man kört riktig bugga...
    har du kört riktig bugga så kommer du antagligen uppleva den som plastig men kanske funktionen övervinner det, det är ju en smaksak, provkör den iaf innan köp så du inte blir besviken
    Billabong skrev 2009-01-02 21:23:30 följande:
    Verkar stämma bra! Kikade lite på hennes hemmabygge. Är inte så händig när det gäller sådana saker själv utan satsar nog på att köpa en... Antar att man får gå bredvid själv...?Vallie: Har kikat på den, men är lite tveksam pga vikten. Inte jättetung visserligen men ändå... Har aldrig sett den i verkligheten, har du? Hur känns den?
    Snett bakom blir det om man inte har handtaget högt för då fungerar det att gå bakom, men iom att buggan är lättstyrd med en hand så har jag inte sett det som ett problem...
  • Det ljuva livet

Om en liten stund kommer föräldrarna hem från Usa med min Bugga . Tror ni de blir sura om jag börjar packa upp den innan jag kramat dem?! .

• Lille Mammsen

Du får leka barn igen...du vet ju hur dom e på julafton...för dom va väl inte hemma då!
    Det ljuva livet skrev 2009-01-02 22:11:53 följande:

Om en liten stund kommer föräldrarna hem från Usa med min Bugga . Tror ni de blir sura om jag börjar packa upp den innan jag kramat dem?! .
  • madebyinferno
    Vallie skrev 2009-01-02 21:52:00 följande:
    AnniPanni skrev 2009-01-02 21:42:09 följande: men jag kan ju fortfarande inte ha en sittdel mot mig och en ifrån mig...nej, nu får bugga faktiskt ta och göra en syskonvagn! Känner de inte trycket?
    Har sett en hos min lokala barnvagnsbutik men jag tror den blir tungstyrd för antagligen vill man ha bebis närmast sig och då hamnar ju det större och tyngre barnet längst fram eller!!?? Minns inte vad märket hette, men jag tror jag sett den på abc designs hemsida!

• Det ljuva livet
    Lille Mammsen skrev 2009-01-02 22:16:24 följande:
    Du får leka barn igen...du vet ju hur dom e på julafton...för dom va väl inte hemma då! Det ljuva livet skrev 2009-01-02 22:11:53 följande:
    Schysst . *särskillt eftersom jag lurat mina egna barn att de absolut måste sova och vänta med julklapparna tills imorgon *
  • danosani

Vallie skrev 2009-01-02 21:29:32 följande:

har aldrig testat den, bara sett den på internet. jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.
    Emmaljunga har ju en syskonvagn där man kan vända sittdelarna, med rörliga små framhjul.. Twin Cerox 360 tror jag den heter! :)
  • Billabong
    danosani skrev 2009-01-02 22:18:15 följande:
    Emmaljunga har ju en syskonvagn där man kan vända sittdelarna, med rörliga små framhjul.. Twin Cerox 360 tror jag den heter! :)Tycker sitsen ser "hel" ut? Menar du att det går att vända på ena delen så att stora syskonet åker framåt och det lilla vänt mot föräldern?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16