• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Alexa

Jo, på Babyhörnan på Backaplan.. Den stora butiken en trappa ner.. Men det var ju inte så mycket så man hoppade i taket direkt..

Köpte själv en mjuklift för 195:- som skall aggera liggdel i UJ-syskonvagnen vid behov.. Blev superbra..

• modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-03 22:02:22 följande:

Oj då, jag är ju helt förvirrad! INte fattade jag att det var flera olika priser inbäddat i texten...! Trodde allt kostade 5400..Hittade denna oxå som legat inne sen 4 november... Tycker de borde fatta att priset är lite högt (väl?) och det är därför ingen köpt, så jag skrev att jag kan tänka mej att betala 5000 vid snabb affär... Hmm, tycker allt det är jobbigt att pruta!Men ser inte liggdelen lite konstig ut?och så ska jag inte glömma att länka www.blocket.se/vi/18930610.htm
    Nåt skumt. det finns inte svarta sittdelsbaser till cam. du borde få med myggnät och pump också eftersom det är det gamla chassit då ingick ju ett servicekit med pump och sånt väl? Liggdelen ser ok ut -det är ju bara en ram och den sitter ju sittdlen på, därför är liggdelen slapp.
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-03 22:06:18 följande:

Hahhah, men herregud- ni måste tycka jag är helt knäpp!! Får skylla på allt möjligt för att förklara min förvirring Har aldrig sett den utan så visste inte hur den såg ut... Men 6500 är lite mkt väl?
    Absolut. 6500 är för mycket.
  • Det ljuva livet
    Alexa skrev 2009-01-03 22:06:24 följande:
    Jo, på Babyhörnan på Backaplan.. Den stora butiken en trappa ner.. Men det var ju inte så mycket så man hoppade i taket direkt..Köpte själv en mjuklift för 195:- som skall aggera liggdel i UJ-syskonvagnen vid behov.. Blev superbra..
    Tack. Får kanske ta mig dit, om fogarna orkar me´t.
  • orzia1
    panzermensch skrev 2009-01-03 21:45:07 följande:
    Hjälp vilken färg ska jag beställa på bugga?
    Brunt o rosa
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • Lille Mammsen

en orange skulle man vilja ha......

Alexa skrev 2009-01-03 21:20:50 följande:
    En liten fråga till er som har mer koll än vad jag har.. Endast sittdelsfleece i svart för 249:-. Helt ny. Är det ett bra pris tro? Dom säljer bl.a det i den butiken jag var i idag.. Orange fanns oxå.. Och lite annat smått och gott..
  • jule

Jo, på Babyhörnan på Backaplan.. Den stora butiken en trappa ner.. Men det var ju inte så mycket så man hoppade i taket direkt..Köpte själv en mjuklift för 195:- som skall aggera liggdel i UJ-syskonvagnen vid behov.. Blev superbra..
    oki har ju gapande tom plånbok efter jul mellandagsreor så finns eg inget jag desperat behöver så räkna ur mig ur leken tjejer ni får slåss över d som finnes
  • AnitaAndersson

ÅH! backaplan ;) härligt! .. måste nog ta en sväng dit i morgon. Har ju promenadavstånd på mindre än 10min ;)
    Vet inte om jag e ute efter nå spec men nått kanske man fyndar!
  • Alexa
    AnitaAndersson skrev 2009-01-03 22:50:44 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 22:06:24 följande: ÅH! backaplan ;) härligt! .. måste nog ta en sväng dit i morgon. Har ju promenadavstånd på mindre än 10min ;)Vet inte om jag e ute efter nå spec men nått kanske man fyndar!
    Du får spana i korgarna som står på golvet vid BB och dess tillbehör.. För det är inte utmärkt överhuvudtaget.. Så titta noga ÖVERALLT.. Finns andra fynd med.. Hoppas du hittar nåt..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16