• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Hannah74

Ja, vad ni tycker om priset, om man kan köpa nytt sufletttyg till ett bra pris eller om det inte går att byta, om det är ett bra pris för så mkt tillbehör?
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Alexa

En liten fråga till er som har mer koll än vad jag har..
    Endast sittdelsfleece i svart för 249:-. Helt ny. Är det ett bra pris tro? Dom säljer bl.a det i den butiken jag var i idag.. Orange fanns oxå.. Och lite annat smått och gott..

• artan060914

Eftersom du inte länkat till någon vagn så är det väldigt svårt att säga

• modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-03 21:19:35 följande:

Ja, vad ni tycker om priset, om man kan köpa nytt sufletttyg till ett bra pris eller om det inte går att byta, om det är ett bra pris för så mkt tillbehör?
    men du la ju aldrig in länken så vi kan inte läsa om den
  • Billabong

Hannah74 skrev 2009-01-03 21:19:35 följande:

Eftersom du missade att länka så vet vi inte vad som ingår... och hur det ser ut.
  • artan060914

artan060914 skrev 2009-01-03 21:21:55 följande:

Eftersom du inte länkat till någon vagn så är det väldigt svårt att säga
    Detta var svart till Hannah74 såklart
  • jule

Alexa skrev 2009-01-03 21:20:50 följande:

En liten fråga till er som har mer koll än vad jag har.. Endast sittdelsfleece i svart för 249:-. Helt ny. Är det ett bra pris tro? Dom säljer bl.a det i den butiken jag var i idag.. Orange fanns oxå.. Och lite annat smått och gott..
    ja d tycker jag nog ett nytt topset (sittdel/sufflett/liggdelslock) går ju för tusenlappen eller gick för tusenlappen tror d har blivit lite dyrare nu sen prishöjningen...
  • Alexa
    jule skrev 2009-01-03 21:23:26 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 21:20:50 följande: ja d tycker jag nog ett nytt topset (sittdel/sufflett/liggdelslock) går ju för tusenlappen eller gick för tusenlappen tror d har blivit lite dyrare nu sen prishöjningen...
    Tänkte ifall jag skulle köpa mig en sådan.. Kan ju kanske vara mysigt med fleece till hösten.. Plutten kommer i februari och kommer då åka i UJ tills vi skall använda sittdelen på BB som jag skall införskaffa mig..
  • jule

Alexa skrev 2009-01-03 21:28:10 följande:

Tänkte ifall jag skulle köpa mig en sådan.. Kan ju kanske vara mysigt med fleece till hösten.. Plutten kommer i februari och kommer då åka i UJ tills vi skall använda sittdelen på BB som jag skall införskaffa mig..
    ja d tycker jag att du ska, vart bor du m dessa fördelaktiga priser? va hade d mer på rea?
  • orzia1
    FridaLee skrev 2009-01-03 18:18:45 följande:
    hej hej! nu måste jag leta rosa toppset för vi fick en liten flicka igår 10:47 15dgr över tiden så ville hon äntligen ut! och vi som troddde det var en pojke i magen.
    Stort Grattis

Jag tycker det finns många fina tjej namn

Linnea, Lovisa (heter vår dotter i andra namn), Clara, Emalia, Villemo osv....
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16