• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj
    madebyinferno skrev 2009-01-04 00:19:05 följande:
    Någon som har en bild på brun bas och rosa topp, gärna liggdelen men även sittdel
    Nu är den där med liggdel också
  • madebyinferno
    imaj skrev 2009-01-04 00:24:53 följande:
    Nu är den där med liggdel också
    Tack det var snällt jättefint var det ihop

har ju brun bas och det hade varit kul att köra rosa, får se vad plånboken tillåter framåt våren
  • FridaLee

Tack så mycket för alla grattis och fina namnförslag! Lilly ska hon heta i andra namn efter min mormor jag tycker det är jätte fint men vill inte ha det som första namn då min mormor hette det.

Mina andra barn heter Sonny och Carolina.

Å va snyggt det var med brun bas rosa topp, rosa topp ska inhandlas.

• Alexa
    AnitaAndersson skrev 2009-01-03 23:39:44 följande:
    Alexa skrev 2009-01-03 22:58:03 följande: Det ska jag göra!! :D Får verkligen hoppas att man fyndar nå skojjigt!Skulle vilja ha en Skiphop saddlebag till Been ifall man inte vill ha med sig så mycket. Men det lär dom väl aldrig rea ut.
    Hade jag med velat ha.. Men det var rea på en massa andra Skip Hop.. Precis när du kommer in i butiken, där vid napparna..
  • imaj
    madebyinferno skrev 2009-01-04 00:43:22 följande:
    Tack det var snällt jättefint var det ihop har ju brun bas och det hade varit kul att köra rosa, får se vad plånboken tillåter framåt våren
    FridaLee skrev 2009-01-04 01:05:28 följande:
    Tack så mycket för alla grattis och fina namnförslag! Lilly ska hon heta i andra namn efter min mormor jag tycker det är jätte fint men vill inte ha det som första namn då min mormor hette det. Mina andra barn heter Sonny och Carolina. Å va snyggt det var med brun bas rosa topp, rosa topp ska inhandlas.
    Jo det är verkligen supersnyggt! köp det!
  • Boomchakalaka

Hallå alla bugga-fantaster!

Skulle behöva ett snabbt svar! Känner mig lite okunnig men.....köpte igår vinterhjul till buggan. Blev jätte förvånad när jag såg att det var lufthjul. Är alla vinterhjul sådana eller fick jag ett par gamla?

Undrar även över hur fasiken jag ska pumpa dom? Har provat med båda de cyckelpumparna jag har men ingen passade. Vi ska åka iväg på semester om ett par timmar och jag börjar få panik......nån som kan hjälpa?

• Senap
    Boomchakalaka skrev 2009-01-04 10:29:24 följande:
    Hallå alla bugga-fantaster! Skulle behöva ett snabbt svar! Känner mig lite okunnig men.....köpte igår vinterhjul till buggan. Blev jätte förvånad när jag såg att det var lufthjul. Är alla vinterhjul sådana eller fick jag ett par gamla? Undrar även över hur fasiken jag ska pumpa dom? Har provat med båda de cyckelpumparna jag har men ingen passade. Vi ska åka iväg på semester om ett par timmar och jag börjar få panik......nån som kan hjälpa?
    Ja det är lufthjul. Samma ventil som till bildäck - du kan pumpa dem hos cykelhandlare eller på bensinstationen. Max 1 bar dock. De ska inte vara hårda utan fjädra för de är en del av fjädringen.
    My sugar is raw
  • Boomchakalaka

Shoegirl skrev 2009-01-04 10:33:04 följande:

Ja det är lufthjul. Samma ventil som till bildäck - du kan pumpa dem hos cykelhandlare eller på bensinstationen. Max 1 bar dock. De ska inte vara hårda utan fjädra för de är en del av fjädringen.
    Oh TACK så jätte mkt för snabbt svar! Då vet jag. Tusen tack Shoegirl! :)
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-03 23:46:42 följande:
    de har jag med
    Åh det visste jag inte - får jag komma in och titta? *nyfiken*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16