• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • peachegirl

Tjollahopp allihop!!

undrar hur man förbeställer denna nya Paul Frank setet på Kidzshoppen...???
    Någon som gjort och fått hem?
    hittar ingen knapp att trycka på :?) :-P

• panzermensch

Jag såg jag såg *letar upp åt*

under barnvagn - bugaboo - tillbehör Där finns sakerna!

peachegirl skrev 2009-01-04 12:47:10 följande:
    Tjollahopp allihop!! undrar hur man förbeställer denna nya Paul Frank setet på Kidzshoppen...??? Någon som gjort och fått hem? hittar ingen knapp att trycka på :?) :-P
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • AnitaAndersson

Alexa skrev 2009-01-04 08:47:58 följande:

Hade jag med velat ha.. Men det var rea på en massa andra Skip Hop.. Precis när du kommer in i butiken, där vid napparna..
    Jahapp. Då har jag varit på Babyhörnan här i Göteborg och kollat på rea grejjerna. Men nja .. vet inte om det va att hoppa upp i taket över ;)
    Det fanns inget jag ville ha iaf. Dom hade 2st åkpåsar till Cam ( ljuusgula ) för typ 800 tror jag. Sen hade dom parasoll, men jag kollade på dom nya och där ser fästena bättre ut så man kan vrida det mer än det gamla? ( har jag rätt? ). För parasollen kostade 299:- å tyckte inte det va värt det, sen fanns det inga roliga färger heller =P
    Fanns även endel lösa klädseldelar till Cam i svart och orange.

Skip hop väskorna va bara dom stora som det va rea på =( tråkigt. Hade inte lust att lägga 349 för en röd saddle bag då jag vill ha en svart :P
  • Randig Panda

Hejhej jag har en fråga om regnskyddet, letade efter svar i länken som står i TS men hittade inget om regnskydd+liggdel. Går det inte att ha regnskydd på liggdelen eller man ska köpa ett vanligt regnskydd?
    fattar inte haha

• Billabong

Randig Panda skrev 2009-01-04 13:45:19 följande:

Hejhej jag har en fråga om regnskyddet, letade efter svar i länken som står i TS men hittade inget om regnskydd+liggdel. Går det inte att ha regnskydd på liggdelen eller man ska köpa ett vanligt regnskydd?fattar inte haha
    Läs länken till bloggen i TS, där är en instruktion på hur man sätter fast regnskyddet en bit ner på sidan. På bilden är det sittdelen på men det fungerar likadant med liggdelen.
  • Senap
    Randig Panda skrev 2009-01-04 13:45:19 följande:
    Hejhej jag har en fråga om regnskyddet, letade efter svar i länken som står i TS men hittade inget om regnskydd+liggdel. Går det inte att ha regnskydd på liggdelen eller man ska köpa ett vanligt regnskydd? fattar inte haha
    Du fäster det på ramen och det är samma ram till både ligg och sittdel.
    Så ja - du kan ha det på liggdelen.
    My sugar is raw
  • Randig Panda

jamen jag hade ju varit inne där o läst och eftersom det inte stod något om liggdelen så frågade jag här istället, men ok så det funkar likadant det är ju bra tack

• FruLidgren
    modestyclara skrev 2009-01-04 16:55:43 följande:
    FruLidgren skrev 2009-01-04 16:44:37 följande: Inte helt fel, det var ju mycket tillbehör och bra med gamla chassit.
    http://www.blocket.se/vi/19682883.htm?ca=11_s
    mm precis...har även hittat den här...
    Elias 051026 Dante 081209
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16