• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

FruLidgren: Tycker båda är ok, första är ju nyare och massa tillbehör och andra lite äldre och "naken" men då kan man ju friare pimpa

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

FruLidgren skrev 2009-01-04 16:58:28 följande:

www.blocket.se/vi/19682883.htm precis...har även hittat den här...
    Jag skulle köra på den äldre billigare och pimpa själv tror jag... eller köpa den dyrare och sälja det jag inte vill ha och sedan pimpa själv
  • panzermensch

haha du tänker som mig

modestyclara skrev 2009-01-04 17:02:46 följande:
    FruLidgren skrev 2009-01-04 16:58:28 följande: Jag skulle köra på den äldre billigare och pimpa själv tror jag... eller köpa den dyrare och sälja det jag inte vill ha och sedan pimpa själv
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • AnitaAndersson

Någon som kan hjälpa mej att hitta tillbaka till den sidan och tråd där det va någon som visade med bilder hur man skulle göra för att byta ställe på selen ( midjebandet ) på Bee vagnen.

Om det e någon förstår va jag menar? ;)

• Joddan

Någon som har bild på mörkblå eller blå toppklädsel!? Helst till grå bas... Vill köpa en ny och har redan svart fleece, denim och röd... Är mörkblå alldeles för lik denim!?

• Hannah74

Köpa den dyrare och sen sälja av är ett bra tips tycker jag- då får man den ju som man vill ha den.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-04 17:35:04 följande:

Köpa den dyrare och sen sälja av är ett bra tips tycker jag- då får man den ju som man vill ha den.
    Har du shoppat någon själv än?
  • Hannah74

Kan inte bestämma mej.
     Lagt ett bud på en vagn som inte blivit såld på 2 månader, men vill inte betala det de vill ha. Tycker 6500 är lite mkt...

Skulle vilja hitta en med ev bara sittdel för en ca 4000, hade varit helt ok.

Tycker som sagt det är ubersvårt att veta vilken jag ska köpa och om det är rätt pris.

hade velat köpa och sälja av mej känner mej själv så väl att jag vet att jag aldrig skulle göra det utan bli sittandes med färger jag inte gillar och saker jag inte vill ha...
    Är omöjlig på att ta beslut och göra saker.. Särskilt nu med en 10 månaders och en ny på G.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Samtidigt är jag sugen på att köpa en helt ny nu i england när jag är där. Ca 7 för en ny.

Oroar mej alltid att jag ska göra en dålig affär när jag köper begagnat.

• Joddan

Hahahah! 

Har lagt ut ett topset (EJ ANNONS!!!!)... 
    Och nu ringde någon kvinna och trodde att jag sålde min nya (OANVÄNDA) vagn för några hundra!!!!
    (hoppas det inte var någon av er )
    Tror folk SERIÖST att man säljer en Bugga sååååå billigt???!!!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16