• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Joddan

Sant!

Har iaf en köpare nu
    Shoegirl skrev 2009-01-04 21:05:05 följande:
    Ja, eller gå efter talesättet: If a deal seems too good to be true - it usually is.
  • Allimac 2004

Nån som har skickat en Bugga (frog) med bussgods och vet vad det kostar?

• daniels baby

hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!!
    nån som har tips på hur jag ska gå till väga?

• panzermensch

Maila och hota att anmäla

daniels baby skrev 2009-01-04 21:30:58 följande:
    hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!! nån som har tips på hur jag ska gå till väga?
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!!nån som har tips på hur jag ska gå till väga?
    Det kan ju vara så att personen är bortrest över julledigheten och inte är inne på datorn? Och det har ju inte varit så många vardagar med paketutdelning sedan jul... *hoppfull*
  • Fröken Småland
    hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!!nån som har tips på hur jag ska gå till väga?
    Börja med att ringa istället för att skriva. Anta att datorn kraschat? För visst kollade du upp namn, adress och telefonnummer innan du betalade? Hoppas du får din klädsel snart!
  • jule

antagligen e d posten som har haft fullt upp, väntar oxå på paket som ej hann fram före jul å hoppas att d kommer m posten imorgon... men det verkar ju lite märkligt att personen ifråga inte höra v sig men kan jus om sagt va så enkelt att hon/han e bortrest under julledigheten eftersom den har varit lång å rätt så sammanhängande iår .
  • daniels baby

åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(..
    jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...

• jule

daniels baby skrev 2009-01-04 22:25:01 följande:

åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(.. jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...
    mmm jag tillhör oxå den naiva typen, tror jag va nära att bli blåst på en affär för ett tag sen men säljaren gjorde "rätt" för sig men vart ändå ngt orolig mkt som ej stämde i personens olika historier... menmen blev som sagt inte blåst så d blev inga tråkigheter
  • Lille Mammsen

väntar på mail jag me (med pkt nr då jag ville ha och betalade för rek.) Detta var då från tradera...risken är väl mindre att bli blåst där väl? Säljaren=inga neg.
    daniels baby skrev 2009-01-04 22:25:01 följande:

åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(.. jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16