peachegirl skrev 2009-01-05 12:30:45 följande:
Hej igen!undrar om ni kan svara på.. jag funderar på att byta från liggdel till sittdel på cam buggan och min unge är 4 mån, det är - 10 grad i sthlm händer typ aldrig, kommer nog inte igen sjunka till den tempen.Tex imorgon på tv4 vädret ska tempen till 2. Iallfall om jag sätter honom i sittdelen, måste jag ha åkpåse då?? Nu har han overåll med luva och filt under sig och duntäcke över sig å mössa... och det är ju lock på liggdelen..vet inte hur jag ska göra.. ska denna månad införskaffa bilbarnstol, adaptrar, matstol och gåstol. visso beg. men endå. Det kostar med en åkpåse också..Ska jag bärja med sittdel eller vänta någon månad till--> har då en arg skrikande unge..oj blev lite långt.. :-P
Jag tycker att åkpåse är nödvändigt nu när det är så här kallt! Emma är 11 månader, har vinteroverall på sig + Bugaboo åkpåse och även en fleecefilt i påsen. Det blir ju så pass rått i luftenhär i sthlm att kylan verkligen tränger in "överallt". Du kan ju köpa en beg åkpåse, och det behöver ju absolut inte vara Bugaboos egna. Gåstol behövs inte till en 4månaders
Vi köpt en ny i somras för typ 700kr - använd ett tiotal gånger sen tyckte Em att den var aptrist.
Matstol: Ikea antilop 99kr

Perfekt tills må bebisar.
Många bäckar små blir iof en hel del men en åkpåse är något som kan vara himla bra att ha. Det kan ju bli svinkallt även här (trodde det var fel på termometern när den visade -13 sent i går kväll)