• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan: Du behövde ju ingen Cam. Eller?

Jag gillar inte silver-topen. Jag gillar inte den grå basen. Jag gillar inte den nya "orange". Jag är faktiskt skeptisk till brun och denim-kombon också.
    /neggot

Jag drömmer fortfarande om en turkos top. Eller lila.
    Förutom mintgrön då
    Man kanske ska leta fram symaskinen ändå...
    My sugar is raw
  • Senap
    SooJuicy skrev 2009-01-13 09:08:56 följande:
    Turkos får gärna kommma, har jag väntat på sen buggatråden startade men lila hoppas jag de inte har nån tanke på att lansera, usch!
    Plommon rockar!
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-13 10:11:51 följande:
    Behöver? Jösses, när det gäller nöjen och roliga pryttlar till mamma så har det inte med att behöva att göra
    :.-D
    I like your thinking Kyss

Undrar om man ska orka ta sig iväg till Bonti och klämma på skötväskor idag.
    My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-01-13 12:06:47 följande:
    Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?
    Ingen barnvagn är "stel" de måste ha fjädring.
    Vilken fjädring du vill ha har jag ingen aning om så de är svårt att svara på det.
    My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-01-13 12:15:33 följande:
    Den vi har nu är stel.... den går knappt att rubba så man måste köra fram å tillbaka eller skaka åt sidorna....( En kronan)
    Det går att ställa om (har jag för mig - går på Brio och liknande vagnar iaf).
    Man skruvar lite på fjädringen så den blir lösare i leden. Tänk på att du måste häva vagnen mer när du ska svänga bara. Fråga i din butik.
    My sugar is raw
  • Senap

Shit!
    Jag gav precis Kronan-råd i Bugga-tråden!

My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #2739
    Jag skulle iaf ringa butiken och fråga.
    My sugar is raw
  • Senap

Bonti kan vara väldigt konstiga. Ibland jättetrevliga och ibland konstiga.
    Var där en gång och frågade om jag kunde få hjälp med tygerna. 'Du får ta en kö-lapp' svarade tjejen snorkigt.
    Jag undrade då varför jag skulle behöva ta kö(!)-lapp när jag var ensam i butiken...
    Då sa hon generat att jag kunde få hjälp, men att de höll på att plocka upp varor.
    Men hallå? Om det bara är jag där finns väl ingen poäng med att vara snorkig för att man plockar upp varor. Varorna är inte värda några pengar om jag inte betalar för dem liksom.

Vid samma tillfälle slängde en tjej en hel hög med kartonger precis bredvid vagnen med en smäll. Tänk liksom!

My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-01-13 16:56:33 följande:
    Har läst igenom Bugaboo-FAQ i TS men jag kan inte hitta hur länge man brukar räkna att man kan ha en bugga? Ursäkta att jag terroriserar tråden idag
    Hela vagnsperioden
    My sugar is raw
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-01-13 17:06:17 följande:
    kommer man? Näää...inte jag,blir UJ till slutet!
    Man kan ha den hela vagnsperioden om man inte är en manisk vagnsdåre.
    Men några sådana har vi ju inte i tråden.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16