-
Vår son slutade åka vagn när han var 2 men ibland vid längre turer åker den fortfarande fram. Han är 3 nu.numberone skrev 2009-01-13 17:11:21 följande:tills den är typ 2 år?? -
Nej, det måste man inte.MammatillO skrev 2009-01-13 19:10:31 följande:Om man kan köpa Jimmy Choo ,Prada osv så måste man ha galet mycket Deg :P
-
Grå är trååååååkigt.
Enough said.
-
Stämmer. Tillverkaren får endast ge rekommenderat pris men ej utöva påtryckningar om man inte följer det (vilket Bugaboo verkar göra dock om man ligger under det rek.priset)mamma2003 skrev 2009-01-13 20:24:49 följande:Såvitt jag förstår så får butiker sätta det pris de vill, tillverkaren ger endast ett rekommenderat försäljningspris. Jag skulle inte gått dit och bett om pengar tillbaka, men å andra sidan skulle jag känt mig lurad och inte gått tillbaka till butiken överhuvudtaget. -
Babyproffsen i på Fleminggatan i Sthm har dem iaf - tittade på en idag.imaj skrev 2009-01-13 20:38:09 följande:Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...
-
Ah, men den räknar ju inte jag som barnvagn.straw2008 skrev 2009-01-13 21:36:10 följande:Svar på #2732Men det stämmer absolut inte, vi köpte en stokke xplory först o den är 100% ofjädrad :O(
Jag har berättat hur sambon fnös "misshandlad golfvagn" när han såg den på Babyland när vi letade barnvagn och stövlade snabbt förbi den
-
Jag gungade nästan aldrig vagnen. Skrek han kom han alltid upp i min famn. Annars somnade han när vi gick och sov sedan när vagnen stod stilla.
Men sonen har alltid varit superlätt att ha att göra med. Vad jag än har för vildbatting i magen kommer jag få en chock.
-
Kalla Bugaboo, en vagn i huvudsak gjord i aluminium, för plastig!
*muttrar om andra trådars dumhet*
-
Ett svar i www.familjeliv.se/Forum-2-11/m40176582.htmlNoas mamma skrev 2009-01-13 22:23:43 följande:finns ju knappt nån plast på bugaboo så tyckte att de va ett lustigt ordval -
Jämförde Oioi igår med BeAll. Be All är ju hälften så stor som Oioi.
Jag har ju Petunian när jag vill ha n mindre väska så det blir nog en Oioi. Eller blir den för tung? *i-landsproblem*
Tittade på Fleurville sling tote också men jag gillar verkligen inte "plastskyddet". Påminner mig om plastskydd på soffor *ryyyyys*
Hur är storleken på Gaia & Ko i jämförelse? Finns de på Bonti så man kan klämma?
Eller behöver jag en Oioi (stor), en BeAll (mellan) och en Petunia (liten)?
*host harkel*
Panzermench: Ska vi gå på skötväskekoll?