• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Svar på #2945
    Jag tror det blir toksnyggt. *gillar färg*
    My sugar is raw
  • Senap

Hallå! Mina essentiella livsfrågor då!
    *pekar på inlägg 2941*

My sugar is raw
  • Senap
    lilla sandra skrev 2009-01-14 10:29:29 följande:
    Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?! Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
    inåt - får vinkla bort den när jag ska vända sittdelen bara.
    My sugar is raw
  • Senap

*suckar* Var är Kajsan och de andra skötväske-experterna när man behöver dem?

My sugar is raw
  • Senap
    Gozzi skrev 2009-01-14 10:59:52 följande:
    Har oxå min latte hållare innåt. Gällanbde skötväskor har jag en skiphop i färgen pink link delux, beställd från usa. Är inte helt nöjd med den, man stänger locket enbart med magneter och har man myckete saker iden och fäller i hop vagnen i bilen, är det mer än en gång som saker ramlat ut! Men vilken skall man ha istället??
    Jag är trött på Skip Hop och velar mellan Oioi och Gaia & Ko eller kanske en BeAll (de ovan) så jag har ingen aning.
    My sugar is raw
  • Senap
    AnniPanni skrev 2009-01-14 12:10:30 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-14 09:40:59 följande: Är det OiOi carry all du kollat på? Den är stor men Gaians carry all är snäppet större Man får ner precis ALLT och en del till i Gaian. Den mindre Gaian är klart rymlig den med och ja de finns på Bonti. Gaia Carry all (och de mindre iof) har de på Babyplanet, hornsgatan
    Näh, Hobon. Måste släpa mig till Bonti...
    Imorgon em kanske om de blir klara md rörarbetena i tid *funderar*
    My sugar is raw
  • Senap
    AnniPanni skrev 2009-01-14 12:16:03 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-14 12:15:12 följande: Hobon är ju inte så stor, fast det kanske du inte var ute efter eller
    Den är stor för mig
    Jag har aldrig med mig mycket saker (helammat, EC:at osv) men förra bebis var en kräkis så jag vill ha plats för ombyte.
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-14 12:40:21 följande:
    Jag är häääär! vad vill du veta?
    Allt om skötväskor!
    Teach me master! *bugar mig till tårna*
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-01-14 09:40:59 följande:
    Jämförde Oioi igår med BeAll. Be All är ju hälften så stor som Oioi. Jag har ju Petunian när jag vill ha n mindre väska så det blir nog en Oioi. Eller blir den för tung? *i-landsproblem* Tittade på Fleurville sling tote också men jag gillar verkligen inte "plastskyddet". Påminner mig om plastskydd på soffor *ryyyyys* Hur är storleken på Gaia & Ko i jämförelse? Finns de på Bonti så man kan klämma? Eller behöver jag en Oioi (stor), en BeAll (mellan) och en Petunia (liten)? *host harkel* Panzermench: Ska vi gå på skötväskekoll?
    *citerar mig själv*
    My sugar is raw
  • Senap

*bokar date på Bonti med Kajsan*
    PM: ska du med på fika?

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16