• Senap

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2009-01-08 21:08:13 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-08 21:04:26 följande: Jo, fast om man köper en UJ-trillingvagn som vi gjort då är det samma pris. Alltså får man ett extra barn på köpet med UJ Nästan så jag måste shoppa en dubbel-UJ också nu på studs eftersom den är så prisvärd...
    *lystrar*
    Låter bra om man får en extra unge för jag tänker inte vara gravid igen efter detta.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-09 15:19:38 följande:
    Skojar du.. tycker det är helt sjukt att man inte ska kunna gå upp eller ner för ett enstaka trappsteg med barn i fan kanske ska börja köra pansarvagnsmodellen igen (läs emmaljunga kombi alt brio kombi)
    Det fanns samma rekommendation för min Brio kombi.
    Inte trappa, inte rulltrappa och korgen skulle belastas med max 5 kg (jo tjena *tänker på fullastade vagnar*)
    My sugar is raw
  • Senap

Och jag fick reklamera min Brio pga att en stålpinne lossnade. Hamanade efter en tjej som ville de skulle ta tillbaka hennes Brio Bova då suffletten föll i bitar hela tiden och hon hittade sin dotter lekandes med muttrar i vagnen:
    En annat par reklammerade vagnen då de lossnat i styret. Då vagnen hade vändbart styre precis som Buggan så hade den lossnat mitt i en backe med små steg i och de höll på att tappa vagnen.

Alla vagnar har samma rekommendationer och tillhörande problem.

My sugar is raw
  • Senap

Det råder lite olika bud om hjul.
    I Svenska butiker har jag bara hört att det ska gå och byta hej vilt.
    En kompis i USA fick däremot också nya hjul av Bugaboo när hennes chassi gick sönder då de hon hade inte skulle vara till hennes version.

Gecko har egen ram och passar endast Gecko. Vet flera so msatt Cam.ram på Frog men tvärtom har jag aldrig hört någon som gjort.

My sugar is raw
  • Senap

*fick sjukligt sug efter en rosa sommartopp... eller en marin... eller blå...*

*skadad*

My sugar is raw
  • Senap

Jag har ju inte plats för det jag har!

My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-09 21:52:09 följande:
    Det mesta tycker jag väl.. tyvärr tråkig basfärg Så beeeiiiiggeeee Och grå hade jag förut så är anti det.. brun går intetill allt tycker jag.. och vill inte ha någon stark färg typ röd blå osv
    Sand är inte tråkig!!!
    *kramar vagnen*

"frisk"
    My sugar is raw
  • Senap
    Min min MIN!
    Maaaaaj prääääschösssssssssss!
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-09 22:10:33 följande:
    Okej.. Nu får DU bestämma, vilken bas ska jag ha? Kajsan får bestämma toppfärgen.. Och.. vem vill bestämma sommarsufletten?
    Jag? *ser nervös ut*
    Jag har ju precis lyckats ta ett beslut angående min vagn Generad
    JeBi skrev 2009-01-09 22:14:03 följande:
    Hej alla barnvagnsveteraner! Nu är min bugga inköpt, fick ett mail precis om att den kan hämtas ut! :) Det blev en Cameleon mörkgrå/sand. Ska beställa ett par sufletter... Jag har dock inte köpt någon skötväska, har ni några tips att ge? Vad ska jag tänka på. Vilken tycker du är bäst?
    Mina väskor tenderar att bli en enda röra och eftersom jag är ordningsfreak vill jag då ha många fack.
    Jag funderar just nu på en Oioi hobo eller en Gaia & Ko.
    Älskar min Petunia Pickle Bottom men den är lite mindre.
    Har även en Skip Hop expo men den tycker jag är för smal vilket gör att man går gräva utan att se något. Sambon gillar dock den.
    Ju u Be har trevliga väskor också. Ingen färg som föll mig i smaken dock.
    Det som är bra med dem (och Petunia) är att de har spännen som man fäster på styret så väskan inte glider. Men sådana finns att köpa separat också.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16