• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Suck.. blir bara så sur.. "polisen sa att et här är vanligt" Jaha och? Gör det mig till en brottsling? Åker alla fast vars post posten slarvar bort??

FruLidgren skrev 2009-01-08 14:16:21 följande:
    men dåså...hon borde ju få paketet antingen den här veckan eller nästa. Det har ju bara varit några få dagar som det delats ut post sen du postade.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-08 14:18:48 följande:
    Suck.. blir bara så sur.. "polisen sa att et här är vanligt" Jaha och? Gör det mig till en brottsling? Åker alla fast vars post posten slarvar bort??
    Gissar att det är väldigt vanligt att det försvinner saker eller att säljaren aldrig skickar saken de sålt just på blocket. Dock så brukar nog inte polisen bry sig särskilt mycket om det sådana här saker, de har viktigare saker att göra (det rör sig ju liksom bara om ett par hundra). Sen så står det ju ord mot ord och då hon inte begjorde rekommenderat så kan hon inte heller bevisa att du inte skickat sufletten. Tror den kommer dyka upp så småningom...

Tyvärr så har jag varit med om en liknande sak just vad det gäller försvinnande saker på posten. Beställde en skötväska för över tre månader sen och den har fortfarande inte kommit fram, varken tillbaka till butiken eller till mig. DOCK så tror jag att jag "hittat" den på Tradera, men hur ska jag kunna bevisa det nu?! Exakt likadan, helt ny och i våran lilllllla stad.... Som tur var så slapp jag betala den och butiken skickade en ny till mig förra månaden...
  • oOrosamarängerOo
    panzermensch skrev 2009-01-08 14:18:48 följande:
    Köparen får ju skylla sig själv lite om den inte tog rekommenderat! Det ni kan göra om du skrivit avsändare är att efterlysa paketet på posten båda två.
  • Kajsan

Min åkpåse som jag skickade tillbaks till barnvanligt kom fram idag, jag skickade den före jul

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

Jag har efterlyst. Sa åt henne att ringa sin post med. Så får se

SooJuicy skrev 2009-01-08 14:33:27 följande:
    Köparen får ju skylla sig själv lite om den inte tog rekommenderat! Det ni kan göra om du skrivit avsändare är att efterlysa paketet på posten båda två.
    Jag har fortfarande inte fått mitt julkort från mormor och vi bor i samma stad
    Kajsan skrev 2009-01-08 14:34:09 följande:
    Min åkpåse som jag skickade tillbaks till barnvanligt kom fram idag, jag skickade den före jul
  • Senap

Jag skickade ett paket igår - det kom fram idag.

My sugar is raw
  • Kajsan
    panzermensch skrev 2009-01-08 14:35:27 följande:
    Din mormor skyller bara på det för hon har inte skickat nåt julkort till dig, du har inte vart tillräckligt snäll
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

Haha då straffar hon barnen för var till dem mer Jag är bihang (hon skickar sånt som spelar musik för min äldsta älskar dom!)

Kajsan skrev 2009-01-08 14:45:52 följande:
    Din mormor skyller bara på det för hon har inte skickat nåt julkort till dig, du har inte vart tillräckligt snäll
  • oOrosamarängerOo
    panzermensch skrev 2009-01-08 14:35:27 följande:
    Du kan anmäla är oxå: http://e-tjanster.pts.se/Asb/
  • rosenkind

Hej! Jag är lite OT men jag frågar här för jag vet att ni har koll på mycket Har just köpt en BeTween till min bugga och nu undrar jag om det kommer med en skötbädd i väskan eller borde jag köpa en bequick eller vad de nu heter? Jag har alltså inte fått hem väskan ännu... Hoppas nån kan hjälpa mig?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16