• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ia 70
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-01-12 08:33:23 följande:
    Ia 70 skrev 2009-01-12 08:27:53 följande: Ja väldigt tröttsamt =( Skall tom häva köpet nu på min Bee, orkar inte med den längre. Har ju ändå min Cam som jag inuläget bara använder...
    Skulle göra detsamma om jag var du Vad är det som gäller för att häva ett köp?
    Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • oOrosamarängerOo

Varför vill man behålla ett deffekt chassi??

• mammatill2härligavildar
    Vår önskan skrev 2009-01-11 23:00:58 följande:
    Dark grey/off white funderar på en skiphop skötväska i färgen kol, hoppas att färgerna kol och grey ska passa ganska bra. Men annars får jag väl byta.
    Ååå va snyggt. Har dark grey / svart men skulle gärna ha off white. Om bara min plånbok kunde tillåta ett nytt topset. SUCK!!! Vill ha off white och ett i sand *drömmer mig bort*.
  • mammatill2härligavildar

Kajsan: Frågar snällt om man får komma in hos dig o kika? 

• Ia 70
    SooJuicy skrev 2009-01-12 10:04:13 följande:
    Varför vill man behålla ett deffekt chassi??
    Asså det är ju bara själva handtaget som glider annars fungerar det perfekt, skulle vara bra o ha ett extra, ex när man ska ut o resa odyl o vill vara rädd om det andra En tanke bara liksom.
    Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • Sophie81

Hej, jag har en liten fråga till er proffs
    Jag har bugaboo cam och skall köpa en åkpåse. Jag tycker bugaboos egna är lite tråkiga och hade tänkt kolla på andra märken, t ex märket elodie.
    Är det någon som vet om dem passar i bugaboovagnen? Eller blir det bäst med bugaboos egna åkpåsar? Tack på förhand
    Mvh Sophie

• Leo och Elliots Mamma

Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:

Hej, jag har en liten fråga till er proffs Jag har bugaboo cam och skall köpa en åkpåse. Jag tycker bugaboos egna är lite tråkiga och hade tänkt kolla på andra märken, t ex märket elodie. Är det någon som vet om dem passar i bugaboovagnen? Eller blir det bäst med bugaboos egna åkpåsar? Tack på förhand Mvh Sophie
    Vi har en Elodie Details, svart velor, i våran bugaboo denim. Sååå fint. De har även flera andra snygga åkpåsar. Kolla in www.elodiedetails.com
    Jag tycker den passar perfekt i buggan
  • Lille Mammsen

Har en o önskade att den var mer "formad" som bugaboo´s dvs Då skulle jag tycka den va super i min bugaboo + uj..........
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-01-12 10:36:24 följande:

Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:
    Vi har en Elodie Details, svart velor, i våran bugaboo denim. Sååå fint. De har även flera andra snygga åkpåsar. Kolla in www.elodiedetails.comJag tycker den passar perfekt i buggan
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16