• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Candra

En liten fråga. Från vilken månad kan man använda sittdelen?

• daniels baby
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 12:27:55 följande:
    mmm jag bygger ju en egen bugga nu.... å ska åka till sälen om ett par veckor... kanske inte va så bra att jag sålde UJn=)
  • Senap
    Candra skrev 2009-01-12 12:52:57 följande:
    En liten fråga. Från vilken månad kan man använda sittdelen?
    När du vill så länge inte barnet protesterar.
    My sugar is raw
  • Ia 70

I sälen var vi Lindvallen, men vi hade en fyrhjuling med oss. Såg några med Buggor endel med vinterhjul endel med swirwel o det verkade gå bra med både. Det var iof ingen nederbörd under den veckan så underlaget var ju bra. De flesta hade dock UJ eller fyrhjulingar.

daniels baby skrev 2009-01-12 13:15:26 följande:
    mmm jag bygger ju en egen bugga nu.... å ska åka till sälen om ett par veckor... kanske inte va så bra att jag sålde UJn=)
    Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • daniels baby

Ia 70 skrev 2009-01-12 13:22:11 följande:

I sälen var vi Lindvallen, men vi hade en fyrhjuling med oss. Såg några med Buggor endel med vinterhjul endel med swirwel o det verkade gå bra med både. Det var iof ingen nederbörd under den veckan så underlaget var ju bra. De flesta hade dock UJ eller fyrhjulingar.
    mmm tänkte på det efter jag sålt min hahaha.
    men det får bli buggan med vinterhjul.. ska nog inte va så mkt ute ändå med min 5 mån. läste att det skulle bli iskallt där-...
  • Ia 70
    daniels baby skrev 2009-01-12 13:32:06 följande:
    Ia 70 skrev 2009-01-12 13:22:11 följande: mmm tänkte på det efter jag sålt min hahaha.men det får bli buggan med vinterhjul.. ska nog inte va så mkt ute ändå med min 5 mån. läste att det skulle bli iskallt där-...
    Det kommer att gå jättebra med vinterhjulen då O ha sååå mysigt. Vart i Sälen ska ni?
    Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • Sundri

Hej!
    Jag ska sälja mitt nya liggdelslock i grön fleece men jag har ingen aning om vad jag ska ta för det, nån som har förslag eller vet hur mycket de går för på tradera?

OBS EJ ANNONS

• MammatillO

Tycker det mesta går för billig peng på Tradera , tycker väl inte alls det går så bra där.

( Har suttit och kollat olika priser och det flesta saker går billigt nu eller väldigt trögt utan ett enda bud)

Sundri skrev 2009-01-12 14:13:38 följande:
    Hej!Jag ska sälja mitt nya liggdelslock i grön fleece men jag har ingen aning om vad jag ska ta för det, nån som har förslag eller vet hur mycket de går för på tradera?OBS EJ ANNONS
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16