• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

dom 2 praktiska som jag kan komma på (som jag tycker sitter bra + fördelar) är nog bugaboos,simpleworld....Elodie e ok men bara för att locket är avtagbart+div mönster mm!

Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:
    Hej, jag har en liten fråga till er proffs Jag har bugaboo cam och skall köpa en åkpåse. Jag tycker bugaboos egna är lite tråkiga och hade tänkt kolla på andra märken, t ex märket elodie.Är det någon som vet om dem passar i bugaboovagnen? Eller blir det bäst med bugaboos egna åkpåsar? Tack på förhandMvh Sophie
  • FruLidgren

Hörni, hur svårt är det att sy en suflett till camen?

Elias 051026 Dante 081209
  • Ms Kanga
    Sophie81 skrev 2009-01-12 10:23:37 följande:
    Hej, jag har en liten fråga till er proffs Jag har bugaboo cam och skall köpa en åkpåse. Jag tycker bugaboos egna är lite tråkiga och hade tänkt kolla på andra märken, t ex märket elodie.Är det någon som vet om dem passar i bugaboovagnen? Eller blir det bäst med bugaboos egna åkpåsar? Tack på förhandMvh Sophie
    Vi har en Lodger Bunker som sitter jättebra, Mysig för man kan dra åt så det inte drar kallt ner på en liten bebbe. Den är dessutom tokvarm om man har båda fodren i så den räcker även för vargavinter. Ner till -5 räcker ytterpåsen gott och väl. Säljs bland annat på Kidzshop. Det är andra vinter vi har den och jag är jättenöjd
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Lille Mammsen

tyvärr så funkar den bäst till mindre barn....

Ms Ms Kanga skrev 2009-01-12 11:07:22 följande:
    Vi har en Lodger Bunker som sitter jättebra, Mysig för man kan dra åt så det inte drar kallt ner på en liten bebbe. Den är dessutom tokvarm om man har båda fodren i så den räcker även för vargavinter. Ner till -5 räcker ytterpåsen gott och väl. Säljs bland annat på Kidzshop. Det är andra vinter vi har den och jag är jättenöjd
  • Nikas

Hur gamla barn har ni i era Elodie Details  och Lodger Bunker? Jag är ute efter Hur länge barn kan använda dessa åkpåsar. Är såååå sugen på en LB i den gröna färgen med blommor på :)

• Ms Kanga
    Nikas skrev 2009-01-12 11:19:35 följande:
    Hur gamla barn har ni i era Elodie Details  och Lodger Bunker? Jag är ute efter Hur länge barn kan använda dessa åkpåsar. Är såååå sugen på en LB i den gröna färgen med blommor på :)
    Min son är 15 månader och det är gott om plats. Nackdelen med Lodgern är att man inte kan öppna nertill så att smutsiga stövlar hamnar utanför.
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Mamma Kråkan

ååå behöver snabb hjälp vad är rimligt för min bugaboo cameleon 07 denim med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda...snälla hjälp vill inte säljaden för billigt

• Isanna
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 11:40:00 följande:
    ååå behöver snabb hjälp vad är rimligt för min bugaboo cameleon 07 denim med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda...snälla hjälp vill inte säljaden för billigt
    Sätt ut den för det pris du skulle vilja ha, det är bara att sänka eftersom om den inte blir såld.
  • Ia 70

Kontaktade Bugaboo direkt ang. vagnen o inom fem arbetsdagar ska de skicka både nytt chassi o ram Hoppas det fungerar. Slipper dra iväg o rekl. i em i alla fall

Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16