• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

AP nyfiken nu jööööö......nu får dom f-nime ta ur tummen ur ars****PIP**** ocg ringa dig......
    Noas mamma skrev 2009-01-13 15:48:25 följande:

grejen va ju den att jag betalade kontant! och därför borde jag ha fått ut pengarna kontant oxå annars blir de fel i bokföringen men dom pengarna hade dom tydligen aldrig i butiken och därför skulle utbetalningen ske på konto. men jag sa till henne att jag kommer dit i morgon men att jag ville veta innan jag åkte in hur de skulle bli!
  • Noiis
    Nikas skrev 2009-01-13 15:49:31 följande:
    Noas mamma skrev 2009-01-13 15:07:22 följande: hehe snacka om att den anställda som utger sig för att vara butikschef kommer att få det lite småjobbigt nu :Dhoppas verkligen att det var nåt sånt iallafall, inte att någon helt främmande har fetinglurat dig. förbaskat konstiga människor det finns alltså...
    nä hon jobbade där. de va tjejen som jag har haft kontakt med hela tiden som hämtade henne och stod med en stund oxå. dessutom ställde sig denn "butiks chef" även bakom kassan och tog kunder osv. så nog jobbade hon där allt!
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Nikas

Noas mamma skrev 2009-01-13 15:53:59 följande:

nä hon jobbade där. de va tjejen som jag har haft kontakt med hela tiden som hämtade henne och stod med en stund oxå. dessutom ställde sig denn "butiks chef" även bakom kassan och tog kunder osv. så nog jobbade hon där allt!
    skönt som fan. hoppas hon får sig en rejäl utskällning eller sparken. lova pengar, ljuga om sin anställning... INTE okej. aja, så länge du får dina pengar.
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-01-13 15:53:57 följande:
    AP nyfiken nu jööööö......nu får dom f-nime ta ur tummen ur ars****PIP**** ocg ringa dig......Noas mamma skrev 2009-01-13 15:48:25 följande:
    aaa börjar bli nervös nu jö haha jag som hade tänkt att ev. köpa en väska av dom i morgon.. men efter detta drama så går jag nog över till haven istället (om jag hittar)
    har haven petunia??
  • Isanna
    Noas mamma: Vad galet!Förvånad Jag hoppas att du får pengarna bums i morrn och att det bara blivit något missförståd!
  • Noiis

jo de har säkert bara blivit nåt missförstånd, men de svider ju! dessutom så har dom fortfarande inte hört av sig.... de känns de med! butiken stänger om 1 timma 30 min och hoppas att dom ringer innan dess annars får man väl ringa tillbaka 15 min innan dom stänger... eller ska man ge dom till i morgon??

• Isanna
    Noas mamma skrev 2009-01-13 16:25:36 följande:
    jo de har säkert bara blivit nåt missförstånd, men de svider ju! dessutom så har dom fortfarande inte hört av sig.... de känns de med! butiken stänger om 1 timma 30 min och hoppas att dom ringer innan dess annars får man väl ringa tillbaka 15 min innan dom stänger... eller ska man ge dom till i morgon??
    Jag skulle ha ringt idag, det är dina pengar och även om du inte har någon panik så bör du få dom genast.
  • FruLidgren

idag får jag hem min vagn!!!

Elias 051026 Dante 081209
  • Senap

Bonti kan vara väldigt konstiga. Ibland jättetrevliga och ibland konstiga.
    Var där en gång och frågade om jag kunde få hjälp med tygerna. 'Du får ta en kö-lapp' svarade tjejen snorkigt.
    Jag undrade då varför jag skulle behöva ta kö(!)-lapp när jag var ensam i butiken...
    Då sa hon generat att jag kunde få hjälp, men att de höll på att plocka upp varor.
    Men hallå? Om det bara är jag där finns väl ingen poäng med att vara snorkig för att man plockar upp varor. Varorna är inte värda några pengar om jag inte betalar för dem liksom.

Vid samma tillfälle slängde en tjej en hel hög med kartonger precis bredvid vagnen med en smäll. Tänk liksom!

My sugar is raw
  • Noiis

jo dom han vara jätte konstiga ibland. bemötandet e verkligen olika. jag har 2 där som jag har som "favoriter" dom har hjälpt mig massor med bee vagnen och annat! men dom andra är ju mega skuma! och precis som du säger så ibland e man ensam i butiken men får endå ingen hjälp av alla dom som jobbar där för dom e ju inte under bemanade iallafall!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16