• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

o jag säger liggdelen...

FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande:
    dottern kommer vara 4 mån när vi åker utomlands, vad är smidigast att ta med sitt eller liggdel?
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-20 16:50:53 följande:
    vad å pinnar i?
    Alltså suflettpinnarna var kvar i, jag tackade ja, det är ju asjobbigt att trä i varje gång man ska byta
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl

Lägger in mitt tips här oxå.

Jag har ett supertips för er alla som har svårt att fälla upp er Bee.

Varukorgen sitter fast vid fotstödet med ett band på vardera sida. Den går igenom ett hål och sedan fast i en pinne.
    Ta ur bandet från pinnen och dra tillbaka bandet genom hålet. Sätt fast bandet på pinnen utan att trä igenom bandet genom hålet. Då är vagnen lättare att fäll upp. Verkar som att bandet är så tight att den hindrar uppfällningen lite. Testa och se.

• Kajsan
    dottern kommer vara 4 mån när vi åker utomlands, vad är smidigast att ta med sitt eller liggdel?
    Min dotter hade never ever gått med på liggdel vid 4 månader, då hade hon krypit ur och ner på marken -Livsfarligt
  • Stargirl
    Vi åkte till Teneriffa då dottern var 4,5 månader och vi tog med sittdelen. Det funkade bra. Vi gjorde sittdelen mysig med en stor bummullsfilt.
  • Lille Mammsen

JaHa....vad mer fanns till BEE då? Va grejerna från blocket bra? Nöjd?

Kajsan skrev 2009-01-20 16:59:10 följande:
    Alltså suflettpinnarna var kvar i, jag tackade ja, det är ju asjobbigt att trä i varje gång man ska byta
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-20 17:01:06 följande:
    JaHa....vad mer fanns till BEE då? Va grejerna från blocket bra? Nöjd?
    Hmm...fler sufletter fanns tror jag.
    Det lönar sig att fråga, de hade typ inget framme men tog fram mugghållare och suflett när jag frågade.

Blocketgrejjerna var i perfekt skick, och billigt.
    Dessutom hittade jag säljaren i Beetråden
  • Lille Mammsen

o min digga den till ca 6½månad!! Ville INTE sittdelen om man va trötter...va Livsfarligt för min lyckades (fast att man satt VÄL fastspännd) på någo konstigt vis ååååååla sig ur o varit MYCKET nära att åka ibacken ut igenom suffletten!!

Kajsan skrev 2009-01-20 16:59:59 följande:
    Min dotter hade never ever gått med på liggdel vid 4 månader, då hade hon krypit ur och ner på marken -Livsfarligt
  • modestyclara
    Liggdel så har man sovplats... eller packa sittdelstyget för säkerhets skull
  • modestyclara

Nä hörrni kan man inte få lite handledning i TS om vad man får fråga här inne och vad man inte får...blev ju alldeles nervös när man inte får skriva vad man känner för (enligt FL-reglerna såklart). Känns inte så hemtrevligt då tycker jag

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16