• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

så gjorde jag faktiskt i sommras...dvs tog me båda!!

modestyclara skrev 2009-01-20 17:13:14 följande:
    FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande:
    Liggdel så har man sovplats... eller packa sittdelstyget för säkerhets skull
  • Hannah74

Jag håller oxå med mamma2003. Men visste inte riktigt hur jag skulle skriva det utan att någon tog illa upp. Men jättebra att det finns en ny snacktråd

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Lejån

nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )

längtar efter sommar & sol
  • Kajsan
    Hannah74 skrev 2009-01-20 17:20:58 följande:
    Jag håller oxå med mamma2003. Men visste inte riktigt hur jag skulle skriva det utan att någon tog illa upp. Men jättebra att det finns en ny snacktråd
    Fast det är ju jättesvårt.
    Om jag vill ha tips på en grön skötväska som ska matchamin oranga bas eller whatever, ska jag ta det i denna tråd då?
    Eller om jag vet att det är rea på Kallesbarnprylar, ska jag tipsa om det här då?
    vart går gränsen?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Hannah74

Men- och nu ska jag ju inte prata i mamma2003 ställe, men som jag kände det så blev det lite mkt "dravvel", personliga grejer imellan inläggen liksom- svårt att förklara. jag läser GÄRNA om tips på ex skötväskor då jag inte hittar någon bra. Men det var mkt annat oxå.
    Tog upp lite mkt, och var svårt att hitta de "bra" inläggen .

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Stargirl

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:

nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )
    Ja den är fin. Den är mer Aubergine än Plommon.
  • Stargirl

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:

Det är nog bara kidzshop som lagerhåller frog grejer tror jag.
  • Hannah74

Utan att peka ut någon- eller, det blir ju det jag gör, men hoppas ni kan ta det- eftersom ni undrar. Så ex inlägg 4705-4708 och 4718-4721 är såna inlägg tycker jag. Det är jättekul att ni har det trevligt och det är absolut inget fel idet, men tillräckligt många sådana roliga inlägg gör att det blir svårläst och frågor kommer bort.

• panzermensch

Får man BARA säga bugaboorelaterade saker här? Blir ganska seg tråd för alla har ju inte något att nämna om vagnen dagligen

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Hmm jag flyttar nog helt till andra tråden.. känns som man får svar på ev frågor där med men lär vara lättare stämning där om man knappt ska få snacka skit här

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16