• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Läste mjuk och bögig Borde nog sova lite

Billabong skrev 2009-01-20 18:04:03 följande:
    Den är ju mjuk och böjlig på ena ledden (längden), så det är bara att dra ut den.
    appa pp.. inte lämna ämnet *skickar henne till andra tråden*
    SooJuicy skrev 2009-01-20 18:19:04 följande:
    Men jissus, två trådar spela roll med lite ot här, gör den hela så mycket trevligare
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • oOrosamarängerOo
    ami skrev 2009-01-20 18:00:33 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-20 17:59:23 följande: Säkert? Sätter mannen på det så är det hans fel om den går av
    Den går att ta ur för extra säkerhetsåtgärd så stoppa in några handukar eller stoppa ner varukorken i ett örngott så slits den inte i maskin så mycket.
  • oOrosamarängerOo
    panzermensch skrev 2009-01-20 18:19:48 följande:
    appa pp.. inte lämna ämnet *skickar henne till andra tråden*
  • ami

Tack för alla tips om vaukorgen. Jag fick bort den

Lejån skrev 2009-01-20 17:23:33 följande:
    nu kommer jag med nästa fråga... På Kidzshop har de ju frog-klädslar, och de har tydligen en i "plommon". Ingen bild på den dock så jag undrar om det är någon som sett den hos ngn annan? (Hoppas )
    Har sett den i verkligheten och tyckte den var jättefin.
  • ami

Ska beställa bugaboo parasoll till Been och OTH sittdyna (till UJ) Nån som vet vart man kan beställa det på samma ställe (webbshop)?
    Är det samma parasoll både till cam och bee? OCH vet att det finns nya och gamla parasoll? Skillnader? Vilket är bäst?

• mamma på vift
    ami skrev 2009-01-20 18:43:48 följande:
    Ska beställa bugaboo parasoll till Been och OTH sittdyna (till UJ) Nån som vet vart man kan beställa det på samma ställe (webbshop)? Är det samma parasoll både till cam och bee? OCH vet att det finns nya och gamla parasoll? Skillnader? Vilket är bäst?
    www.1klass.se har både parasoll och sittdyna. 

På de nya parasollen får du med 2 olika fästen, 1 till bee och 1 till cam. Tror att det bara säljs de nya nu.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • mamma på vift

nehe nu hade de inte kvar sittdynor till UJ där.

kanske på bonti?

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • oOrosamarängerOo

Gamla parasollet....med ett fäste passar både cam och bee. Bont säljer väl både uj och bugaboo i sin nätshop tror jag?

• ami

Så gamla parasollet har bara ett fäste som passar både cam och bee. Nya parasollet har 2 fästen, ett för cam och ett för bee?

Vad är det för skillnad dom emellan, är själva parasollet samma? Var det inte nåt om hur man kan böja det?

• oOrosamarängerOo
    ami skrev 2009-01-20 18:56:28 följande:
    Så gamla parasollet har bara ett fäste som passar både cam och bee. Nya parasollet har 2 fästen, ett för cam och ett för bee?Vad är det för skillnad dom emellan, är själva parasollet samma? Var det inte nåt om hur man kan böja det?
    Parasollen ser likadana ut, det gamla fästs på ramen på camen medans man med det nya oxå kan fästa det på chassit.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16