• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Nikas

Nu är been hemma Kyss

Min fråga till er som har Bee är: sittdelen, den som man kan justera alltså skjuta fram och bak, ska den vara "låst" på nåt sätt eller ska det vara så att den bara går att dra lite lätt uppåt så är den lös?

Hajjar någon? Fundersam

• FridaLee

tack för svaren, vi får väl se men lutar åt sittdelen.

• Senap
    Nikas skrev 2009-01-20 19:47:03 följande:
    Nu är been hemma Min fråga till er som har Bee är: sittdelen, den som man kan justera alltså skjuta fram och bak, ska den vara "låst" på nåt sätt eller ska det vara så att den bara går att dra lite lätt uppåt så är den lös? Hajjar någon?
    Den går att lyfta med ett ryck men ska fastna  efter man har förlängt/kortat sitsen (mha vita reglaget sitter på undersidan).
    My sugar is raw
  • Nikas
    Shoegirl skrev 2009-01-20 19:58:02 följande:
    Den går att lyfta med ett ryck men ska fastna  efter man har förlängt/kortat sitsen (mha vita reglaget sitter på undersidan).

Okej, bra då är det inte fel på min... dock sitter sitsen lite hårdare när jag har vagnen utåt än den sitter när jag har den vänd mot mig. wierd.

men fiiiiin är den (bild finns i galleriet)

• Almond

jag har köpt en skip hop saddlebag för att ha till min cameleon (eftersom jag har en ståbräda på också).

Ni som har en sådan - hur har ni fäst den när ni har liggdelen på?

• Nikas
    panzermensch skrev 2009-01-20 18:19:48 följande:
    Läste mjuk och bögig Borde nog sova lite
    Hahaha Undra hur den skulle se ut då
  • miss kitty

idag har vi varit och jämfört cameleon mot brio go in i minsta detalj. Bad expediten ge mig alla fördelar med brion kontra bugaboo. Är inte det minsta övertygad. Så nu är det klart, det blir en bugga. Åker och bokar en i helgen

• modestyclara

miss kitty skrev 2009-01-20 20:36:39 följande:

idag har vi varit och jämfört cameleon mot brio go in i minsta detalj. Bad expediten ge mig alla fördelar med brion kontra bugaboo. Är inte det minsta övertygad. Så nu är det klart, det blir en bugga. Åker och bokar en i helgen
    Alltid bra att bilda sig sin egen uppfattning!
  • miss kitty

japp, å jag kan säga att det är en vagn som tycks tåla jämförelse. Inför andra barnet har man ju lite mer krav och bättre uppfattning om vad man vill ha så vi har verkligen synat i sömmarna även om vi redan när vi började kolla runt på ny vagn blev sugna på en bugga

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16