• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

GUD vad gulligt älskar rött o rosa, som grönt o blått skär sig men än ändå galet fint!

Som rött/rosa/oreange, alla skär sig men är så galet fina!!

• Nikas
    straw2008 skrev 2009-01-20 22:56:08 följande:
    GUD vad gulligt älskar rött o rosa, som grönt o blått skär sig men än ändå galet fint! Som rött/rosa/oreange, alla skär sig men är så galet fina!!
    fast asså.. såg en med röd bas och rosa suffla (båda de "nya" färgerna) och det var inte snyggt...
  • hyperballad

den nya röda tycker jag är konstig, jag hade hellre satsat på rosa o orange då!
    fast det är ju en smaksak! =-)

• hyperballad
    Svar på #4805
    imsa skrev 2009-01-20 22:43:22 följande:
    hihi oj så tokigt det blev! haha! jag menade om någon har röd bas till sittdelen och som använder rosa åkpåse till det...
    ah du kör redan röd, då är det ju lite svårare att köra oranget o rosa - ursäkta att jag missade det.
    men är det bara jag som fått fel för mig eller är inte den röda väldigt rosa aktig nu? den nya?
  • Kajsan
    Ms Ms Kanga skrev 2009-01-20 21:40:01 följande:
    Toddler säljer både Bugaboo och UJ så de borde ha. Har de inte upplagt i webshopen så maila och fråga. De brukar vara väldigt trevliga och service-minded och snabba på att svara. ( OBS jag har ingen anknytning till butiken, är bara nöjd kund)
    Fast söliga med att skicka, jag fick vänta 3 veckor på min vagn trots att de sa att den var skickad, men de hade tyvärr inget kollinr, så jag kunde inte kolla var den var.
    Tillsist hittade de den på ett annat företag, de hade glömt att skicka den.
    Däremot gav de mitt kollinr till en annan tjej, så hon kunde hämta ut den om hon ville.
    Aldrig mer Toddler.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • ami

Vilket är överlägset BÄST? gamla eller nya parasollet

Längtar till sommar och sol

• hyperballad
    Svar på #4811
    behöver man ens ett parasoll eftersom du kan vända styret eller liggdelen efterhand som solen flyttar sig...
  • ami

hyperballad skrev 2009-01-21 00:23:53 följande:

Svar på #4811behöver man ens ett parasoll eftersom du kan vända styret eller liggdelen efterhand som solen flyttar sig...
    Vi ska utomlands i flera veckor där solen är väldigt skarp. Och så ett litet vitt rödhårigt barn.. Vi måste ha ALLT solskyddande vi kan hitta med oss Kommer att ha Been. Vill ha ett parasoll man kan justera lite smidigt.
  • hyperballad
    Svar på #4813
    jaja alright då hade jag också investerat i ett!
    har tyvärr ingen erfarenhet av parasollen.. så jag är inte till någon hjälp, var bara nyfiken för min egen del eftersom jag inte tänkt beställa parasollen...
  • Kajsan
    ami skrev 2009-01-21 00:29:31 följande:
    hyperballad skrev 2009-01-21 00:23:53 följande: Vi ska utomlands i flera veckor där solen är väldigt skarp. Och så ett litet vitt rödhårigt barn.. Vi måste ha ALLT solskyddande vi kan hitta med oss Kommer att ha Been. Vill ha ett parasoll man kan justera lite smidigt.
    Jag skulle köpa det heltäckande UV skyddet! Vi hade det i somras, tyvärr sålde jag det till min förra bee , så jag vill ha ett nytt i sommar.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16