• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    miss kitty skrev 2009-01-21 14:29:20 följande:
    Stargirl: ja, jag tror de nya ägarna är bra. Har iaf fått superbra intryck av den butik vi tittat i (Heron City), men fick just höra av en bekant att hon hade haft massor med strul med Barnbutiken. Vet dock inte om hon menade samma butik eller om det var innan ägarbytet.
    Skulle absolut våga köpa av dem. Som stargirl skriver så är det ju nya ägare och förra ägarna va, hmmm lite speciella. Köpte dock min därifrån...förra ägarna och aldrig varit nåt krångel.
  • caessa
    Alisa skrev 2009-01-21 12:56:06 följande:
    Någon som har en bild på en Elodie Details-ålpåse i en Cam-sittdel??
    Jag har det i mitt bildgalleri.
  • moc

Hej! Slänger in en fråga och hoppas på snabbt svar Har både en bee å en cam å har tydligen haft den värsta oturen man kan tänka sig.. är inne på 3:e bee chassit å 5:e cam chassit... har hållt på sedan aug med detta problem... mkt ledsamt! Pga min (tydligen enorma) otur så har bugaboo ringt direkt till mig nu för att lösa detta! Jag kommer få en helt ny cam med nytt tyg å allt men ,får välja ngt som kompenstion... tänkte att jag redan har allt till vagnen å känner inte direkt för en åkpåse lr nåt som jag redan har.. tänkte därför höra vad det kostar å köpa nytt bastyg? (vill ju gärna suga dem på lite pengar oxå..) för i sånt fall tänkte jag ta det röda bastyget å sen köpa till topptyget.. lr har ni några andra förslag?? Mycket tacksam för snabb hjälp.. (om ni orkat läsa allt )

• mamma på vift

sittdel kostar 880 kr
    varukorg kostar 440 kr
    liggdelstyg 665 kr (tror jag)

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • moc

mamma på vift skrev 2009-01-21 16:46:54 följande:

sittdel kostar 880 krvarukorg kostar 440 krliggdelstyg 665 kr (tror jag)
    Tack snälla för snabbt svar! Tror jag ska försöka mig på det då...om det går vill säga..
  • MGn

Vad brukar man f¨förö canvas toppset på tradera? Är det lönt att läga ut det, eller man ska spara det med övriga saker i klädkammaren!?

• modestyclara

ami skrev 2009-01-21 01:14:40 följande:

Kajsan skrev 2009-01-21 00:37:36 följande:
    Den lilla vilda rödhåriga blir 3 år till sommaren då vi åker, vill nog inte sitta under UV-skyddet. Tyvärr, annars hade det ju varit perfekt. (Om inte annat lugnt och skönt med Liten ordentligt inpackad i vagnen). Så det får bli ett parasoll istället. Eller två Undrar om sånt dä aussiest finest (stavning) solkeps som man kan ha på ex UJ funka på Been? Ingen som har och vill prova..
    Jag har bara provat på en UJ men tycker inte det var någon hit. Hamnar så högt upp och går ju inte att rikta om och funkar inte med minsta lilla vindpust...
  • modestyclara

timoteja00 skrev 2009-01-21 08:53:37 följande:

Åhh! Jag fick ett nytt chassi förra veckan (från babytrader) men jag har inte hört något alls om att jag ska skicka tillbaka det gamla?! Till vem? Det borde väl de informera om när de skickar det nya??
    Jag fick skicka tillbaka mitt till BT (kanske inte verkade trovärdig jag då )
  • modestyclara

imaj skrev 2009-01-21 13:55:46 följande:

Uppdaterade TS... Vad tycks?
    Tråden höll sig ju nästan i 12 timmar sedan började den 'urarta' igen
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16