• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • bennysson

Caeruleus skrev 2009-01-27 09:17:50 följande:

bennysson skrev 2009-01-26 23:30:18 följande:
    Måste tyvärr säga att Been inte fungerade för vår son. Han satt inte bra i den och kändes lite ihopklämd redan vid 10 månaders ålder. Han är iofs rätt stor och bred men ändå. Testa Been ordentligt och se om din plutt sitter bra. Många tycker den är toppen men inte jag. Tyckte tyvärr inte den var vidare lättkörd på "halvdåliga" asfaltsvägar heller . I innestan är den däremot kanonbra och supersmal.
    tur att jag bor i stan då

Idag såldes geckon, liten tår blev det nästan men ny BEE flyttade in. ska bekanta mig med den i morgon.. men första tanken är shit hur ska jag lära mig allt??
  • Weklund

ställen som säljer bugaboo i sundsvall??

• Stargirl

Weklund skrev 2009-01-28 06:58:27 följande:

ställen som säljer bugaboo i sundsvall??
    Toddler har ju nydligen öppnat i Sundsvall iaf.
  • bennysson

ni med BEE. upplever ni att sitsen kärvar lite biland när man ändrar ryggläge? känns som min hakar i på ena sidan när man ska ändra...

• Senap
    bennysson skrev 2009-01-28 10:04:46 följande:
    ni med BEE. upplever ni att sitsen kärvar lite biland när man ändrar ryggläge? känns som min hakar i på ena sidan när man ska ändra...
    Nej, men min är ju sprillans.
    My sugar is raw
  • Starleaf

Har en fråga.
    Hade en bugaboo förut men sålde den då sonen ej gillade att åka i den.
    Innan vi sålde den hade vi reklamerat vårt chassi och har de "trasiga" kvar.
    Nått förslag på vad man ska göra med det känns tråkigt att behöva slänga de. Har lossnat en skruv på handtaget så de glider (klassiska felet med handtaget) men kan ju aldrig släppa helt har jag fått höra.

• bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:06:04 följande:

min är ockkså sprillans.... köpte den igår. .annars kanske jag är ovan iofs.. måste prova lite mer...
  • bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:06:04 följande:

haha nu vet jag. jag trodde nämligen att det gick att få den ett steg till uppåt. , mer rak i ryggen. men insåg att så inte var fallet.. haha så nu känns allt lugnt igen :)
  • Fröken Småland
    Starleaf skrev 2009-01-28 10:13:31 följande:
    Har en fråga.Hade en bugaboo förut men sålde den då sonen ej gillade att åka i den. Innan vi sålde den hade vi reklamerat vårt chassi och har de "trasiga" kvar. Nått förslag på vad man ska göra med det känns tråkigt att behöva slänga de. Har lossnat en skruv på handtaget så de glider (klassiska felet med handtaget) men kan ju aldrig släppa helt har jag fått höra.
    Egentligen är det ju inte schysst, men de säljs på Tradera för omkr 600-900:- så jag vet ju vad jag hade gjort...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16