• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-01-28 11:14:50 följande:
    Hela vagnen SAND....det är så fint tycker jag. Har alltid velar ha sand/sand men konstigt nog aldrig lyckats komma dit *s*Inte brun med svart topp. Det tycker inte jag är fint.
    Hel sand är såå snyggt....med canvastopp. Hade den kombin i sommras fast sand sommarsuffla, urfint
  • oOrosamarängerOo
    Starleaf skrev 2009-01-28 10:13:31 följande:
    Har en fråga.Hade en bugaboo förut men sålde den då sonen ej gillade att åka i den. Innan vi sålde den hade vi reklamerat vårt chassi och har de "trasiga" kvar. Nått förslag på vad man ska göra med det känns tråkigt att behöva slänga de. Har lossnat en skruv på handtaget så de glider (klassiska felet med handtaget) men kan ju aldrig släppa helt har jag fått höra.
    Förstår inte ÖHT hur man ens tänker när man säljer deffekta varor, eller köper dem.
    Girit i mina ögonFundersam
  • medea08

SooJuicy skrev 2009-01-28 11:25:57 följande:

Förstår inte ÖHT hur man ens tänker när man säljer deffekta varor, eller köper dem. Girit i mina ögon
    Om du läser igen så står det att de har det trasiga kvar. Det fungerande chassit har följt med vagnen till sitt nya hem, som jag förstår det.
  • Stargirl

Förstår inte ÖHT hur man ens tänker när man säljer deffekta varor, eller köper dem.Girit i mina ögon
    Om man vet om att varan är defekt och kanske skall laga den så förstår jag absolut.
  • oOrosamarängerOo
    medea08 skrev 2009-01-28 11:27:31 följande:
    SooJuicy skrev 2009-01-28 11:25:57 följande: Om du läser igen så står det att de har det trasiga kvar. Det fungerande chassit har följt med vagnen till sitt nya hem, som jag förstår det.
    Nu menar jag rent allmänt att sälja deffekta varor som man fått ersatt för...och ja , tycker det är girit!
  • Fröken Småland
    Förstår inte ÖHT hur man ens tänker när man säljer deffekta varor, eller köper dem.Girit i mina ögon
    Fast det är väl inte annorlunda än att köpa vad som helst begagnat, t ex en sufflett som är lite solblekt eller en skötväska som saknar axelrem. Det har ju med syftet för användningen att göra om en defekt spelar roll eller inte.
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2009-01-28 11:39:27 följande:
    Fast det är väl inte annorlunda än att köpa vad som helst begagnat, t ex en sufflett som är lite solblekt eller en skötväska som saknar axelrem. Det har ju med syftet för användningen att göra om en defekt spelar roll eller inte.
    Jo, det tycker jag. Ex ett chassi som är så fel få så det behövs ett nytt och deffekt så man inte kan använda det är i mina ögon höjden av girighet att sälja vidare för att tjäna några småslantar.
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2009-01-28 11:39:27 följande:
    Min åsikt,sen får andra tycka va de vill om saken!!
  • Stargirl

SooJuicy skrev 2009-01-28 11:31:34 följande:

Nu menar jag rent allmänt att sälja deffekta varor som man fått ersatt för...och ja , tycker det är girit!
    Ja när man fått behålla dem i en reklamation. Håller med. Men för en köpare kan det vara att ngn vill laga felet. Jag har sålt en POP jacka med litet hål i som köparen då var beredd att laga då jackan var helt ok annars.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16