• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • bubbli

jag vill också ha en sprillans ny Bee.
    Skulle nöja mig med en sunkig Bee också, bara jag kunde få en Bee överhuvudtaget.

*Bzzzzzzzz*

(har fortfarande inte fått prova min gecko,tre veckor kvar till bäbisen tittar uuuuut!!)

• straw2008

Personligen skulle jag aldrig köpa defekta bugaboo grejjer som folk fått gratis, du hade ju kunnat ge med det till köparen som extra/reserv chassi ?

• Senap

Jag har meckat på min liggdel. (inte alls tidigt i v19 )
    Shit vad STOR den är!

My sugar is raw
  • bennysson

straw2008 skrev 2009-01-28 10:24:19 följande:

Personligen skulle jag aldrig köpa defekta bugaboo grejjer som folk fått gratis, du hade ju kunnat ge med det till köparen som extra/reserv chassi ?
    nej det skulle itne jag heller köpa faktiskt.. att lämna med som extrachassi vore ju schysstare...
  • Senap
    straw2008 skrev 2009-01-28 10:24:19 följande:
    Jag håller med - eller kasta skiten *ogillar defekta saker*
    My sugar is raw
  • bennysson

Shoegirl skrev 2009-01-28 10:27:16 följande:

Jag har meckat på min liggdel. (inte alls tidigt i v19 )Shit vad STOR den är!
    hihi ja den är faktiskt stor liggdelen. känns lite pansarvagnaktig. haha men ändå är itne ramen större...
  • Mish

Hjälp! Vad ska jag välja? Har en bugga med brun bas och sand topp (mycket ovanlig kombination )och vill förnya mig lite..
    Ska jag välja att....

*Köpa till en brun suflett (hela vagnen blir brun typ, har brun åkpåse också..)

*Köpa till en svart suflett

*Köpa till en svart toppset

*Köpa en sand korg och sand sittdel - hela vagnen blir beige (förutom brun åkpåse)

VAD blir snyggt?!

• Senap
    bennysson skrev 2009-01-28 10:30:09 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-28 10:27:16 följande: hihi ja den är faktiskt stor liggdelen. känns lite pansarvagnaktig. haha men ändå är itne ramen större...
    Hade nästan velat ha min Gecko igen
    My sugar is raw
  • Starleaf

Frågade bara om tips somsagt. Även om jag nu skulle sätta den på tradera skulle ja ju naturligtvis tala om vad som va fel på den.
    Har träffat många som tex skulle vilja ha nya chassit.

Skulle skicka med köparen det men efter mycket om och men va de min man som fick åka in till stan för att lämna vagnen och då kunna vi ej skicka med det (åkte komunalt). Hade hon hämtat de här som utlovat hade hon fått de me

• Stargirl
    Mish skrev 2009-01-28 10:31:31 följande:
    Hjälp! Vad ska jag välja? Har en bugga med brun bas och sand topp (mycket ovanlig kombination )och vill förnya mig lite..Ska jag välja att....*Köpa till en brun suflett (hela vagnen blir brun typ, har brun åkpåse också..)*Köpa till en svart suflett*Köpa till en svart toppset*Köpa en sand korg och sand sittdel - hela vagnen blir beige (förutom brun åkpåse)VAD blir snyggt?!
    Hela vagnen SAND....det är så fint tycker jag. Har alltid velar ha sand/sand men konstigt nog aldrig lyckats komma dit *s*
    Inte brun med svart topp. Det tycker inte jag är fint.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16