• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    pluttmaja skrev 2009-02-04 21:59:44 följande:
    Nu står min "nya" bugga i hallden, pimpad o klar.. Vad fin den är!!!köpt sommaren 07, använd i 3månader. Finns inte någon slitage någonstans. Liggdelen är inte ens använd, inte heller regnskydd eller myggnätet. Fleece tvättad idag för min skull.Det var skruvar på handtagen.Det roliga var att hon hade glömt bort hur man fällde ihop den så vi kämpade ett tag...
    Vad härligt grattis.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Candra

Vart kan man kolla på buggor i sthlm? Min karl har äntligen gett med sig, och är lika såld han

• Stargirl
    Candra skrev 2009-02-05 08:03:00 följande:
    Vart kan man kolla på buggor i sthlm? Min karl har äntligen gett med sig, och är lika såld han
    Bonti är bra finns både på Norrtullsgatan och Karlavägen. Babytown i vasastan vid västermalmsallerian är en söt ny liten butik.
    Banbutiken finns på söder götgatan och på Karalvägen och KNODD finns i stinsen köpcentrum i sollentuna.
  • pluttmaja

idag är det dags för premiärturen!! Hon har provåkt den i hallen o hon verkar gilla den skarpt. Hon tittade på mig alldeles konstigt när hon kunde se mig samtidigt som vi rullade. Har ju en uj oxå. Hon blev nästan lite blyg ....
    Hon sitter verkligen jättebra i den. Jag la i hennes uj dyna i den så det blev lite extra mjukt.

Hur länge kan man ha den här vagnen?? sambon började så klart tjata om att jag måste sälja min uj eftersom hon sitter så fint i sin bugga. Men jag vägrar. Tänkte ha uj som en sulky.

• Stargirl
    pluttmaja skrev 2009-02-05 08:37:30 följande:
    idag är det dags för premiärturen!! Hon har provåkt den i hallen o hon verkar gilla den skarpt. Hon tittade på mig alldeles konstigt när hon kunde se mig samtidigt som vi rullade. Har ju en uj oxå. Hon blev nästan lite blyg ....Hon sitter verkligen jättebra i den. Jag la i hennes uj dyna i den så det blev lite extra mjukt.Hur länge kan man ha den här vagnen?? sambon började så klart tjata om att jag måste sälja min uj eftersom hon sitter så fint i sin bugga. Men jag vägrar. Tänkte ha uj som en sulky.
    Vi har haft bara Bugaboo Cameleon från att sonen var 1,5 tills han var 3,5. Vi hade ingen sulky då Buggan var så lätt och smidig men ändå rejäl.
  • pluttmaja

Jag har sagt till sambon att jag ska köra buggan i några veckor så jag får känna hur den känns. Är den lika skön som min uj så kanske, bara kanske, kan jag tänka mig o sälja loss den.

Vet ni om det är någon syskonvagn på G med bugboo??

• Billabong

pluttmaja skrev 2009-02-05 08:46:49 följande:

Vet ni om det är någon syskonvagn på G med bugboo??
    Ställde samma fråga härom dagen här, men har inte fått ngt svar på det.
    Det fanns sådana rykten för ngt år sedan men de var falska... Hoppas ngn initierad vet mer.
  • Stargirl
    Billabong skrev 2009-02-05 08:48:16 följande:
    Ställde samma fråga härom dagen här, men har inte fått ngt svar på det.Det fanns sådana rykten för ngt år sedan men de var falska... Hoppas ngn initierad vet mer.
    Nej ingen syskonvagn på G ännu. De brukar visa sina kommande modeller ca 6 månader i förväg. Så alla butikerna kommer att få veta i god tid.
  • pluttmaja

Stargirl skrev 2009-02-05 08:57:56 följande:

Nej ingen syskonvagn på G ännu. De brukar visa sina kommande modeller ca 6 månader i förväg. Så alla butikerna kommer att få veta i god tid.
    åhhh vad trist!! en bugga som syskonvagn måste ju vara den optimala syskonvagnen.
  • Stargirl
    pluttmaja skrev 2009-02-05 09:00:49 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-05 08:57:56 följande: åhhh vad trist!! en bugga som syskonvagn måste ju vara den optimala syskonvagnen.

Ja men tänk så svårt. Komma med ngt nytt som är lätt, smidigt, vändbara sittdelar som tål stor vikt, liten ihopfälld men ändå rejäl

Bugaboo gör ju inget som liknar någon annans vagnar utan gör alltid sitt eget.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16