• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Aprap

eller om d är nån av er som vill bli av med sin vagn så blir jag glad...

• Isanna
    Aprap: Man får inte annonsera eller fiska efter grejer i tråden, då kan den stängas. Anmäl ditt eget inlägg så kan en moderator ta bort det.
  • Stargirl
    Aprap skrev 2009-02-04 15:52:29 följande:
    lillebror ja skrev 2009-02-04 15:41:11 följande: VA??????!!!!!!! 240 SPÄNN???? näääe....men då är d ju bara o tuta o köra för min del...vi har en som säljer bugaboo här i stan men hon är såååå jäkla otrevlig + att hon höjer sina priser...så hon kommer att ta 9200tänker inte köpa från henne.
    Alla kommer att höja sina piser från 1 mars. Inte bara i sverige. I hela världen höjs priserna.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • dinana

Såg att det var flera här som syr sina egna sufletter.. jag har en liten frågan nu... någon som vet vart man kan få tag på rosa moln-tyg.. Ja, typ fleece, ceriserosa botten med vita moln.

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Noiis

www.russinet.se

dinana skrev 2009-02-04 18:26:45 följande:
    Såg att det var flera här som syr sina egna sufletter.. jag har en liten frågan nu... någon som vet vart man kan få tag på rosa moln-tyg.. Ja, typ fleece, ceriserosa botten med vita moln.
  • Noiis

Ni med lite koll min nya cam beter sig lite små lustigt, den lixom guppar när jag går med den på plana ytor, har testat att byta plats på hjulen och ingen skillnad sker. är heller inget konstigt med hjulen. min förra cam va inte alls så här guppig, känns nästan som att chassit skulle vara snett eller som att man har punka. vagnen gnisslar oxå nåt fuktansvärt och har testat med att smörja med silicon spray men ingen skillnad då heller... nån med tips på vad som kan va galet och vad jag kan göra???

• modestyclara

Har du rätt fjädring inställd på framhjulen?

Noas mamma skrev 2009-02-04 19:47:46 följande:

Ni med lite koll min nya cam beter sig lite små lustigt, den lixom guppar när jag går med den på plana ytor, har testat att byta plats på hjulen och ingen skillnad sker. är heller inget konstigt med hjulen. min förra cam va inte alls så här guppig, känns nästan som att chassit skulle vara snett eller som att man har punka. vagnen gnisslar oxå nåt fuktansvärt och har testat med att smörja med silicon spray men ingen skillnad då heller... nån med tips på vad som kan va galet och vad jag kan göra???
  • Noiis

modestyclara skrev 2009-02-04 19:49:55 följande:

Har du rätt fjädring inställd på framhjulen?Noas mamma skrev 2009-02-04 19:47:46 följande:
    ja du bra fråga... hur ska dom stå?
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-02-04 19:52:57 följande:

modestyclara skrev 2009-02-04 19:49:55 följande:
    ja du bra fråga... hur ska dom stå?
    Beror på vilken vikt du kör i vagnen (innehåll i liggdel samt varukorg). 5 kg per hack...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16