• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis

men då har jag den nog rätt står på andra hacket har sittdelen på lite i varukorgen och en bebis på 7.1

• modestyclara

Ja det låter ju rätt. Då vet jag inte
    Noas mamma skrev 2009-02-04 20:05:15 följande:

men då har jag den nog rätt står på andra hacket har sittdelen på lite i varukorgen och en bebis på 7.1
  • numberone

Jag kanske har missat ett svar men jag frågar igen... Ni som syr egna sufletter har ni dubbelt tyg då? ÄR det nån speciell kvalitet man ska välja på tyget så det inte blåser rakt igenom sufletten?! Eller har ni nåt emellan typ plastadfrotté så det även står emot väta?

• Noiis

numberone skrev 2009-02-04 20:32:27 följande:

Jag kanske har missat ett svar men jag frågar igen... Ni som syr egna sufletter har ni dubbelt tyg då? ÄR det nån speciell kvalitet man ska välja på tyget så det inte blåser rakt igenom sufletten?! Eller har ni nåt emellan typ plastadfrotté så det även står emot väta?
    jag brukar bara köra på ett lager! jag har gjort på canvas tyg och på tjockare och tätvävda tyger!
  • Liinda83

Någon som vet vad en BB skötväska kostar att skicka???

• pluttmaja

Nu står min "nya" bugga i hallden, pimpad o klar.. Vad fin den är!!!

köpt sommaren 07, använd i 3månader. Finns inte någon slitage någonstans. Liggdelen är inte ens använd, inte heller regnskydd eller myggnätet. Fleece tvättad idag för min skull.

Det var skruvar på handtagen.

Det roliga var att hon hade glömt bort hur man fällde ihop den så vi kämpade ett tag...

• Fröken Småland
    pluttmaja skrev 2009-02-04 21:59:44 följande:
    Nu står min "nya" bugga i hallden, pimpad o klar.. Vad fin den är!!!köpt sommaren 07, använd i 3månader. Finns inte någon slitage någonstans. Liggdelen är inte ens använd, inte heller regnskydd eller myggnätet. Fleece tvättad idag för min skull.Det var skruvar på handtagen.Det roliga var att hon hade glömt bort hur man fällde ihop den så vi kämpade ett tag...
    Grattis! Vilken färg blev det?
  • pluttmaja

grå/svart, röd liggdel

jag e så glad.. Är som ett barn på julafton, sitter o bara tittar på den...
    Frågade sambon om det var ok om jag väckte lillan för en premiärtur han bara tittade på mig...

• Fröken Småland
    pluttmaja skrev 2009-02-04 22:09:42 följande:
    grå/svart, röd liggdeljag e så glad.. Är som ett barn på julafton, sitter o bara tittar på den...Frågade sambon om det var ok om jag väckte lillan för en premiärtur han bara tittade på mig...
    Karlar... *himlar med ögonen* Låter jättefint!
  • eternalstar
    Liinda83 skrev 2009-02-04 21:33:56 följande:
    Någon som vet vad en BB skötväska kostar att skicka???
    Jag skickade en idag. 14 frimärken behövdes. 84 spänn alltså!
    Thea 2008.01.06
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16