• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Miss Boring

Läser och begrundar era svar om Frog vs Cameleon... Hmmm, folk tycker rätt olika alltså? Tar gärna emot fler synpunkter...

Är det förresten någon som testat att sätta på ngt extra på handtaget för att få det lite skönare? Finns det typ nåt skumgummi man kan få tag på? Funderar på att limma på ett par tvättsvampar... *asg*

• Alisa
    SooJuicy skrev 2009-02-09 19:04:36 följande:
    dra med hela din tyngd, luta dig med knät mot ramen och häng dig i klädseln, är skitsvår att få på men går
    Javisst, drog som fasen med sitsen nedåt mot golvet    *stolt*
  • Senap
    Alisa skrev 2009-02-09 18:50:19 följande:
    Tack  Kunde dottern sitta vid 2,5 månaders ålder?? Min lilla sitter inte, men vill gärna    det blir ofta "situps" ska prova att byta....
    Man har ju inte stolen i sittläge i den åldern. Men med liggläget kommer de ändå upp en bit.
    FrökenSara skrev 2009-02-09 19:09:02 följande:
    Är det någon som har bild på när sittdelen är i fullt liggläge?
    Ja
    JennnyT skrev 2009-02-09 19:13:58 följande:
    Läser och begrundar era svar om Frog vs Cameleon... Hmmm, folk tycker rätt olika alltså? Tar gärna emot fler synpunkter... Är det förresten någon som testat att sätta på ngt extra på handtaget för att få det lite skönare? Finns det typ nåt skumgummi man kan få tag på? Funderar på att limma på ett par tvättsvampar... *asg*
    HAr aldrig känt det behovet. alls.
    My sugar is raw
  • Lejån
    Läser och begrundar era svar om Frog vs Cameleon... Hmmm, folk tycker rätt olika alltså? Tar gärna emot fler synpunkter... Är det förresten någon som testat att sätta på ngt extra på handtaget för att få det lite skönare? Finns det typ nåt skumgummi man kan få tag på? Funderar på att limma på ett par tvättsvampar... *asg*
    Vilket handtag är det som du inte tycker är skönt? Tycker frogens är hur skönt som helst jämfört med plastiga typ brio o dyl. Sen så roar jag mig ofta med att köra runt dragandes i "snöret".
    längtar efter sommar & sol
  • Miss Boring

Lejån skrev 2009-02-09 20:33:50 följande:

Vilket handtag är det som du inte tycker är skönt? Tycker frogens är hur skönt som helst jämfört med plastiga typ brio o dyl. Sen så roar jag mig ofta med att köra runt dragandes i "snöret".
    Jag tycker Camens handtag är för tunnt, hade önskat att det var tjockare. Får kanske testa det där med snöret :)
  • modestyclara

JennnyT skrev 2009-02-09 20:58:54 följande:

Lejån skrev 2009-02-09 20:33:50 följande:
    Jag tycker Camens handtag är för tunnt, hade önskat att det var tjockare. Får kanske testa det där med snöret :)
    Jag håller med! Du får skaffa en frog-ram helt enkelt Jag är dösugen på att beställa en själv, men jag tänkte jag skulle hålla mig liiite...är ju inte hundra på att jag får min sjukskrivning gk av försäkringskassan. Fick iaf hem blanketten idag (skickade intyget till dem 15 jan så det var ju snabbt jobbat ;-P )
  • MGn

Testa kör med tjocka vantar på sommar halvåret också ;)
  • Lejån
    JennnyT skrev 2009-02-09 20:58:54 följande:
    Lejån skrev 2009-02-09 20:33:50 följande: Jag tycker Camens handtag är för tunnt, hade önskat att det var tjockare. Får kanske testa det där med snöret :)
    Ahja, då ska jag vara glad över tjocka grodan då
    längtar efter sommar & sol
  • Liten Mjau

Vilka modeller har bumperbar? Bara Cameleon.

• Senap
    Liten Mjau skrev 2009-02-09 22:05:05 följande:
    Vilka modeller har bumperbar? Bara Cameleon.
    och Frog
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16