• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Apropå vagnar som står ute så har jag en granne som förvarar sin cam ute i ur och skur... Fattar inte riktigt det där. Den lär ju vara dygnsur mest hela tiden när man ska använda den?

• galgbacke
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 19:10:46 följande:
    Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?
    Nu har jag inte sett den på ett år tror jag och det jag mest tänkte på var att den var så solblekt och så var det väl lite löv och sånt.
    Den stod under ett tak bland cyklar varje gång jag såg den.
    Så en ny suflett kanske? Det gör stor skillnad! :) Min egen blev solblekt efter en somma r och jag fick en ny och det kändes som en helt ny vagn:)

Men fick du med bagclips till den? Såg nämligen att den hade det då och jag var lite avis då jag hade tappat en för tillfället haha
    i love me
  • Teresia78
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 19:10:46 följande:
    Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?
    Grannen har pimpat sin lite äldre Gecko, och den är jättefin i nya tyger och matchande åkpåse!!!
    Grattis till din nya Bugaboo!
    L E O
  • MammatillO

Har för mig att det gick ett "rykte" om Camen att man ska typ rycka i vagnen för att se om handtaget ej glider , Ursäkta men vilket pucko kom på den iden? *S*

Har pratat med en person och enligt henne så många har tydligen test ryckt och DÅ först har handtaget börjat glida .. förstår inte folk att en vagn är inte gjort för att man ska rycka i den.

• Lejån
    modestyclara skrev 2009-02-11 19:17:23 följande:
    Apropå vagnar som står ute så har jag en granne som förvarar sin cam ute i ur och skur... Fattar inte riktigt det där. Den lär ju vara dygnsur mest hela tiden när man ska använda den?
    Men varför misshandlar man sin vagn så!? Vilken unge vill sätta sig i den då, kall och fuktig... *brr*
    längtar efter sommar & sol
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-02-11 19:29:08 följande:

Har för mig att det gick ett "rykte" om Camen att man ska typ rycka i vagnen för att se om handtaget ej glider , Ursäkta men vilket pucko kom på den iden? *S*Har pratat med en person och enligt henne så många har tydligen test ryckt och DÅ först har handtaget börjat glida .. förstår inte folk att en vagn är inte gjort för att man ska rycka i den.
    Tja, fast när jag reklammerade mitt chassi så fick jag instruktioner av ÅF om att jag skulle provtrycka handtaget mot en våg och se vid vilket tryck det började glida... Är ju typ samma övning fast omvänt...
  • dinana

Fick hem min mjuklift idag, så snygg i buggan, skall fota sen när jag kommit på hur fan man får dit liggdelen... någon som vet vart man kan köpa extra ram någonstans, skulle ju underlätta en hel del om man hade en till liggdelen och en till sittdelen.

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • modestyclara

dinana skrev 2009-02-11 20:10:36 följande:

Fick hem min mjuklift idag, så snygg i buggan, skall fota sen när jag kommit på hur fan man får dit liggdelen... någon som vet vart man kan köpa extra ram någonstans, skulle ju underlätta en hel del om man hade en till liggdelen och en till sittdelen.
    Kidzshop har. Några v leveranstid dock...
  • galgbacke
    Lejån skrev 2009-02-11 19:32:14 följande:
    Men varför misshandlar man sin vagn så!? Vilken unge vill sätta sig i den då, kall och fuktig... *brr*
    Dom använde den nog inte för den såg likadan ute varje gång jag var där... Så den hade nog varit i toppskick om den stått inne för dne är nog inte rullad så mycket:)
    i love me
  • Senap
    dinana skrev 2009-02-11 20:10:36 följande:
    Vad är det för mjuklift? *nyfiken*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16