• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    Cerulean skrev 2009-02-12 09:40:37 följande:
    Hej!Nån som vet om den här är samma gröna som den ärtgröna Geckon?www.tradera.com/--Gron-Bugaboo-akpase-Utrop-1---auktion_84034761
    Ja, det är samma gröna. Tror jag har bild i galleriet på grön gecko med grön åkpåse *funderar*
  • m med tre stjärnor

Hej!

Nu tror jag vi bestämt oss för vilekn färg vi ska ha.
    Mörkgrå med orange canvas suflett, tycker att det nog skulle vara snyggast med brun bas men vi är ju fler som ska säga sitt;)

Nu till frågan vart jag ska köpa vagnen ifrån?
    Hittar ingen utländsk webshop (har köpt vagnar utomlands förr och gillar det)men jag tycker inte det blir så himla mycket billigare.
    Funderar därför på kidzshop, frit frakt och 500kr till annat... Hur fungerar en shoppen?

Jag behöver en ståbräda det vet jag, det är bara bugaboos som funkar väl? Och är den bra (inget fan av ståbräda men jag kommer att behöva den...)

Är det något annat tillbehör ni rekommenderar mig att köpa?
    (fjärde barnet, 25e vagnen men rookie på buggor;)Jag har en skip*hop väska, en oth åkpåse och en sittdyna från oth (passar bra i maclaren nu kan jag meddela;). Funkar de sakerna på buggen?

Jättetacksam för svar!

• herr o fru carlsson
    Svar på #6198
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-12 09:57:48 följande:
    Hej! Nu tror jag vi bestämt oss för vilekn färg vi ska ha. Mörkgrå med orange canvas suflett, tycker att det nog skulle vara snyggast med brun bas men vi är ju fler som ska säga sitt;) Nu till frågan vart jag ska köpa vagnen ifrån? Hittar ingen utländsk webshop (har köpt vagnar utomlands förr och gillar det)men jag tycker inte det blir så himla mycket billigare. Funderar därför på kidzshop, frit frakt och 500kr till annat... Hur fungerar en shoppen? Jag behöver en ståbräda det vet jag, det är bara bugaboos som funkar väl? Och är den bra (inget fan av ståbräda men jag kommer att behöva den...) Är det något annat tillbehör ni rekommenderar mig att köpa? (fjärde barnet, 25e vagnen men rookie på buggor;)Jag har en skip*hop väska, en oth åkpåse och en sittdyna från oth (passar bra i maclaren nu kan jag meddela;). Funkar de sakerna på buggen? Jättetacksam för svar!
    Vi har beställt vår cam från www.pramworld.co.uk/
  • Senap
    Hej! Nu tror jag vi bestämt oss för vilekn färg vi ska ha. Mörkgrå med orange canvas suflett, tycker att det nog skulle vara snyggast med brun bas men vi är ju fler som ska säga sitt;) Nu till frågan vart jag ska köpa vagnen ifrån? Hittar ingen utländsk webshop (har köpt vagnar utomlands förr och gillar det)men jag tycker inte det blir så himla mycket billigare. Funderar därför på kidzshop, frit frakt och 500kr till annat... Hur fungerar en shoppen? Jag behöver en ståbräda det vet jag, det är bara bugaboos som funkar väl? Och är den bra (inget fan av ståbräda men jag kommer att behöva den...) Är det något annat tillbehör ni rekommenderar mig att köpa? (fjärde barnet, 25e vagnen men rookie på buggor;)Jag har en skip*hop väska, en oth åkpåse och en sittdyna från oth (passar bra i maclaren nu kan jag meddela;). Funkar de sakerna på buggen? Jättetacksam för svar!
    Just nu ligger pundet lågt medan eurom gått upp så beställ från England. Finns en till som också har juste deal om man ska ha babyskydd också... *letar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #6198
    oth-åkpåsarna är lite glatta och glider i Buggan.
    Buggans sitter bäst (då den fästs i vagnen och sitter som en smäck) men jag gillar även Lodger Bunker
    My sugar is raw
  • Pian80

Hej!Nu tror jag vi bestämt oss för vilekn färg vi ska ha.Mörkgrå med orange canvas suflett, tycker att det nog skulle vara snyggast med brun bas men vi är ju fler som ska säga sitt;)Nu till frågan vart jag ska köpa vagnen ifrån?Hittar ingen utländsk webshop (har köpt vagnar utomlands förr och gillar det)men jag tycker inte det blir så himla mycket billigare.Funderar därför på kidzshop, frit frakt och 500kr till annat... Hur fungerar en shoppen?Jag behöver en ståbräda det vet jag, det är bara bugaboos som funkar väl? Och är den bra (inget fan av ståbräda men jag kommer att behöva den...)Är det något annat tillbehör ni rekommenderar mig att köpa?(fjärde barnet, 25e vagnen men rookie på buggor;)Jag har en skip*hop väska, en oth åkpåse och en sittdyna från oth (passar bra i maclaren nu kan jag meddela;). Funkar de sakerna på buggen?Jättetacksam för svar!
    Vi beställde från Kidz och det funkade bra. Dagen efter beställningen hade vi vagnen hemma!
  • m med tre stjärnor

wow
    vilka snabba svar.
    tack!

Räknar vidare;)

Har ni svar på de andra frågorna också.... *ber snällt och blinkar stort med ögonen*

• Cerulean

mamma2003 skrev 2009-02-12 09:46:08 följande:

Ja, det är samma gröna. Tror jag har bild i galleriet på grön gecko med grön åkpåse *funderar*
    Tack! Tittade men såg "bara" grön gecko med brun påse samt brun cam med grön påse... Det blir väl väldigt grönt med grön åkpåse också, men jag gillar ju det ärtgröna. Hmmm. Jag utgår från att åkpåsen sitter som en smäck även i en Gecko?

Ursäkta en nybörjares alla frågor
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16