• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Sastbro

Fröken Småland skrev 2009-02-12 15:48:12 följande:

Kardborrebanden skall sitta runt mittstången och runt de främre benen, de som mynnar ut i swivelhjulen. Det är svårt att komma åt varukorgen när liggdelen är på, det är Buggans enda nackdel
    Då har jag gjort rätt då...
    Okej, det är bara att härda ut att det är lite trångt då..
  • Fröken Småland
    Sastbro skrev 2009-02-12 16:02:51 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-02-12 15:48:12 följande: Då har jag gjort rätt då... Okej, det är bara att härda ut att det är lite trångt då..
    Japp... Ett tips är att klicka ur liggdelen och lägga ner det du handlat och klicka tillbaka liggdelen. Lättare än att ligga på golvet och mecka ner ICA-kassen
    Nytt namn - samma gamla gris
  • AnniPanni

Pian80 skrev 2009-02-12 10:20:21 följande:

AnniPanni skrev 2009-02-12 10:10:58 följande:
    Fast då fattar jag inte alls. Vad är det som glider??? Trodde att det var den del som är till för att justera längden på handtaget och om man inte håller i den delen när man lyfter så blir det ingen belasting. Förlåt om jag verkar du nu, men jag är en envis ingenjör .
    Det är den utdragbara (justerbara delen) av handtaget som glider. Men det är snapfästena som ser till att hålla handtaget på plats. Det som händernär man håller över är att de glider INTE när du drar men belastningen på fästena blir för mycket och de blir svaga. Efter ett tag så börjar sen handtaget att glida redan i backar om du har otur. Det glider alltså inte då man håller i det men sen
  • Bina

Föken småland - nu uppstår kaos i mitt redan influensadrabbade huvud *virrvarr* jag vill minnas att jag senast i förmiddags kallade dig för mamma2003?

• Unna

Har säkert missat denna diskussion, men någon som vet när de ska höja priset?

• Unna

Men åh, det var ju bara att googla s¨fick jag svar... 1 mars, ca 10% eller 9540 kr.

• Fröken Småland
    Bina skrev 2009-02-12 16:46:17 följande:
    Föken småland - nu uppstår kaos i mitt redan influensadrabbade huvud *virrvarr* jag vill minnas att jag senast i förmiddags kallade dig för mamma2003?
    Jepp Dags att förnya sig tyckte jag.
  • Iddah

Funderar på en Frog. Nån som har den o kan säg om den är bra?

• Senap
    Fröken Småland skrev 2009-02-12 17:44:26 följande:
    Jepp Dags att förnya sig tyckte jag.
    *upptäcker*

*seg*

Min ena syster har varit Miss Härjedalen (eller vad det heter) men det får man inte säga för då blir hon generad och sur
    My sugar is raw
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-02-12 17:53:40 följande:
    *upptäcker**seg* Min ena syster har varit Miss Härjedalen (eller vad det heter) men det får man inte säga för då blir hon generad och sur
    Oj, miss Härjedalen . Nu var det väl inte främst mina fysiska företräden som jag åsyftade utan snarare min lite lätt mästrande personlighet
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16