• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-02-13 09:20:43 följande:
    Vänta, nu ska jag inte säga för mycket. Har enkel uj -04 och på den går det att trycka fram ryggplattan , så den liksom hamnar framför tyget så sittläget blir rakt.Gick att göra likadant på uj duo -05, har inte kvar den. Testade nu på uj duo -06 och på den går det inte att göra så konstigt nog.
    Amen måste vart trött när jag testade på duon...-06 och går finfint på den med att trycka fram plattan Hade bara glömt att dra till sitsen som va i liggläge när jag testade
    ★♥snitt i april♥★
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2009-02-13 11:03:17 följande:
    Amen måste vart trött när jag testade på duon...-06 och går finfint på den med att trycka fram plattan Hade bara glömt att dra till sitsen som va i liggläge när jag testade
  • Fröken Småland

Är det någon som har en P&T-resväska och har testa att knöla ner en Bugga i den? Den kostar ju halva priset av en Buggaväska och har också hjul.

Nytt namn - samma gamla gris
  • Miss Lau

Kan ni här övertyga mig om att Bugaboo är en bra vagn värd sina dyra pengar?

Vi behöver köpa en liten "minivagn" och nu visade det sig att Teutonia Fun som jag egentligen ville ha inte kommer att fungera så nu återstår bara Bugaboo.... Men jag tycker den känns ranglig, jag gillar inte sittdelen och så är den ju jättedyr!

Maken är dock eld och lågor eftersom han velat ha en Bugga från första början

• Lille Mammsen

Blev nyfiken o hoppas på svar att någon testar
    Fröken Småland skrev 2009-02-13 11:12:12 följande:

Är det någon som har en P&T-resväska och har testa att knöla ner en Bugga i den? Den kostar ju halva priset av en Buggaväska och har också hjul.
  • daniels baby

ååå suck...pratade med en återförsäljare som hade pratat med bugaboo å jag får ingen ny reservdel....inte ens köpa en...så nu får jag väl skrota chassit å sälja delarna...som by the way e splitternya.....ingen rolig dag idag....=(

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 11:57:44 följande:
    Blev nyfiken o hoppas på svar att någon testar Fröken Småland skrev 2009-02-13 11:12:12 följande:
    Tvärtom skulle jag själv kunna prova vid tillfälle
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Lille Mammsen

vadå inte köpa...så klart att man ska kunna beställa delar.....kan man ju göra till andra märken! Vilken butik prata du me????

daniels baby skrev 2009-02-13 12:10:42 följande:

ååå suck...pratade med en återförsäljare som hade pratat med bugaboo å jag får ingen ny reservdel....inte ens köpa en...så nu får jag väl skrota chassit å sälja delarna...som by the way e splitternya.....ingen rolig dag idag....=(
  • daniels baby
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 12:11:46 följande:
    knodd....hon hade pratat med bugaboo å eftersom man inte ska hålla på att trixa med chassit själv så säljer dom inte så små delar som skruv eller mutter....tycker oxå det låter dumt...ska jag ringa någon annan?????
  • Lille Mammsen

Bonti o kidzshop om dom har den hemma...

daniels baby skrev 2009-02-13 12:15:06 följande:
    knodd....hon hade pratat med bugaboo å eftersom man inte ska hålla på att trixa med chassit själv så säljer dom inte så små delar som skruv eller mutter....tycker oxå det låter dumt...ska jag ringa någon annan?????
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16