• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Ring Bonti...........................

daniels baby skrev 2009-02-13 12:21:09 följande:
    har kidzshop i tel nu....
  • oOrosamarängerOo
    Miss Lau skrev 2009-02-13 11:52:15 följande:
    Kan ni här övertyga mig om att Bugaboo är en bra vagn värd sina dyra pengar? Vi behöver köpa en liten "minivagn" och nu visade det sig att Teutonia Fun som jag egentligen ville ha inte kommer att fungera så nu återstår bara Bugaboo.... Men jag tycker den känns ranglig, jag gillar inte sittdelen och så är den ju jättedyr! Maken är dock eld och lågor eftersom han velat ha en Bugga från första början
    Kan bara säga vad jag tycker och utifrån hur länge och mycket jag använt camen så är den inte dyr, haft den i snart tre år och innan bytte jag vagnar som en galning
    Tycker inte den är ranglig, men kan förstå om man upplever det så första gången man känner på den då den är väldigt lätt och handtagen "vippar" vilket det ska göra, inget som vippar när man kör den.
    Jag är väldigt kräsen med vagnar och cameleon den enda jag varit riktigt nöjd med på alla plan
    ★♥snitt i april♥★
  • Miss Boring
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 09:18:15 följande:
    Och jag har min kvar jag!!! Råkade ha två rätt länge, men sålde en orange nyligen. Men den blåa har jag kvar! *Favvo*
  • Senap
    Kan ni här övertyga mig om att Bugaboo är en bra vagn värd sina dyra pengar? Vi behöver köpa en liten "minivagn" och nu visade det sig att Teutonia Fun som jag egentligen ville ha inte kommer att fungera så nu återstår bara Bugaboo.... Men jag tycker den känns ranglig, jag gillar inte sittdelen och så är den ju jättedyr! Maken är dock eld och lågor eftersom han velat ha en Bugga från första början
    Vilka argument behöver du?
    My sugar is raw
  • m med tre stjärnor

åhhh snälla hjälp mig.
    Jag har bestmt mig för allt kring min bugga nu, efter mycket hjälp av er, Tack!

återstår bara färgvalet....
    Jag har: skip*hop dash i olovgrönt med orange piping, marinblå åkpåse och röd sittdyna.

Vill ha orange canvas top på buggan så långt är det bestämt.

men basen! Brun eller mörkgrå. Jag är inne på brun men min man vill ha mörkgrå och han kommer att få ta masso rmed pappaledigt så jag vill ju att han ska gilla...
    Hjälp!
    Ni experter vad tycker ni?

• Fröken Småland
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-13 13:59:01 följande:
    åhhh snälla hjälp mig.Jag har bestmt mig för allt kring min bugga nu, efter mycket hjälp av er, Tack!återstår bara färgvalet....Jag har: skip*hop dash i olovgrönt med orange piping, marinblå åkpåse och röd sittdyna.Vill ha orange canvas top på buggan så långt är det bestämt.men basen! Brun eller mörkgrå. Jag är inne på brun men min man vill ha mörkgrå och han kommer att få ta masso rmed pappaledigt så jag vill ju att han ska gilla...Hjälp!Ni experter vad tycker ni?
    Köp brun! Du kommer ändå att ha önskat dig nya färger innan det är dags för gubben att ta över
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Fröken Småland
    Låt nu mannen bestämma så skall du se att han för en gångs skull har rätt . Den långa användningstiden och den goda kvaliteten gör tillsammans med det höga andrahandsvärdet att Bugaboo är en billig vagn att äga.
    Nytt namn - samma gamla gris
  • m med tre stjärnor

Fröken Småland skrev 2009-02-13 14:01:48 följande:

Köp brun! Du kommer ändå att ha önskat dig nya färger innan det är dags för gubben att ta över
    Haha, jag ska bara vara hemma över sommaren men säkerligen kommer jag att se massor med fina i sommar.
    Planerar redana att mamma ska få sy en ny suflett till mig;)
    Och då tänker jag att det är lättare att hitta ett tyg med grått i men jag gillar ju lite varmare färger också...
    Attans att det ska vara så svårt sånt här!!!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16