• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Miss Lau

Shoegirl skrev 2009-02-13 13:44:06 följande:

Vilka argument behöver du?
    Jag behöver höra att den inte kommer gå sönder och att vi kan sälja den och få bra betalt om vi skaffar en större bil

Fast som det verkar är Buggan den enda vi får in i bilen så det måste väl bli en sån trots mina tidigare protester....
  • Kelso

tjilivippen. Idag sålde jag min cam som jag började använda 30 maj 08 för 6500:- jag misstänker att jag kunde sälja den dyrare eftersom det var mååånga som hörde av sig. Den var hämtad., betald och klar 12 timmar efter jag la ut annonsen =)

Det var inte mycket vi förlorade på den vagnen. Vi fick handla för 1000 i affären vi köpte den också=) Så vi har typ förlorat 1000=)

nöööjd

• oOrosamarängerOo

FS: Har du testat med rollerbugen, går det att trycka fram ryggplattan på den så sitsen blir helt uprätt?

★♥snitt i april♥★
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2009-02-13 15:38:04 följande:
    FS: Har du testat med rollerbugen, går det att trycka fram ryggplattan på den så sitsen blir helt uprätt?
    Nä, Rollerbugen är såld sedan länge. Kunde aldrig förlika mig med att lilleman skulle åka framåt. Plus det dåliga sittläget *grrr*
    Nytt namn - samma gamla gris
  • oOrosamarängerOo
    Fröken Småland skrev 2009-02-13 16:30:23 följande:
    Nä, Rollerbugen är såld sedan länge. Kunde aldrig förlika mig med att lilleman skulle åka framåt. Plus det dåliga sittläget *grrr*
    Aha, då missuppfattade jag, fattade det som du hade kvar den.
    ★♥snitt i april♥★
  • numberone

Har precis packat upp buggan nu och den är vekrligen läcker men en sak funderar jag över.... när man har satt på hjulen och fällt upp chassit. Är det löst då så när man lyfter den så fälls hjulen ihop?

Liggdelen guppar när man satt på den, ska den inte sitta fast?

• oOrosamarängerOo
    numberone skrev 2009-02-13 17:00:05 följande:
    Har precis packat upp buggan nu och den är vekrligen läcker men en sak funderar jag över.... när man har satt på hjulen och fällt upp chassit. Är det löst då så när man lyfter den så fälls hjulen ihop?Liggdelen guppar när man satt på den, ska den inte sitta fast?
    Det är ju ramen som låser chassit, sitter inte den på så fälls det ihop när man lyfter.
    Hur menar du med att liggdelen guppar?
    ★♥snitt i april♥★
  • Senap
    numberone skrev 2009-02-13 17:00:05 följande:
    Har precis packat upp buggan nu och den är vekrligen läcker men en sak funderar jag över.... när man har satt på hjulen och fällt upp chassit. Är det löst då så när man lyfter den så fälls hjulen ihop? Liggdelen guppar när man satt på den, ska den inte sitta fast?
    Liggdelen ska var vickbar när den sitter på ramen. Det är en det av fjädringen.
    My sugar is raw
  • numberone
    SooJuicy skrev 2009-02-13 17:04:36 följande:
    Det är ju ramen som låser chassit, sitter inte den på så fälls det ihop när man lyfter.Hur menar du med att liggdelen guppar?
    Om man trycker antingen vid huvudet eller fötterna så guppar den en aning....
  • oOrosamarängerOo
    numberone skrev 2009-02-13 17:06:58 följande:
    Om man trycker antingen vid huvudet eller fötterna så guppar den en aning....
    Låter som normal guppning då, ska vippa lite.
    ★♥snitt i april♥★
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16