• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • TAALs mamma

Vart ifrån beställde du?

Aprap skrev 2009-02-16 15:15:01 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-16 14:31:04 följande:
    Vilka söta bilder...ungefär så sitter mina...tjejen är 2år 89cm o grabben 4år 1mfungerar jätte bra...måste ju använda den redan nu innan bebben har kommit ;)Just ja tack alla som gett tips om buggan o att det går bra att beställa från england...fick vagnen i fredags så d gick smidigt o fort + att jag slapp frakten*haha* så en sprillans ny bugga för 7124kr..TACK!!!!
  • Stargirl
    bennysson skrev 2009-02-16 15:21:03 följande:
    frågar här med... någon som haft glidande handtag på sin BEE?? hur mycket gled det innan du reklamerade? mitt glider kanske bara någon mm, mer som att det knakar till lite när man ska tex upp för en kant eller av och på bussen..Räcker det för att reklamera eller måste det glida längre?
    Nej, mitt glider inte alls. Om jag sätter foten på chassit och drar allt jag har så får jag upp den ett par mm men inte i vanlig användning. Jag skulle vänta och se om det förvärrades. Det är inte direkt ngt problem låter det som på din vagn.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl

Kan vi inte fylla bildtråden med alla bilder man har på olika färg kombinationer. Lägg dem gärna i samma inlägg så man ser lite vad folk haft för olika färger (om ni har bilder på dem) vore kul att se. Jag börjar, kanske ngn vill hänga på....

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • olm

Kan någon tala om för mig vad man ska tänka på när man köper en begagnad vagn?? ska kolla på en gecko imorgon för 4800 vad ska jag tänka på?? snälla ni.....

• modestyclara

olm skrev 2009-02-16 18:40:35 följande:

Kan någon tala om för mig vad man ska tänka på när man köper en begagnad vagn?? ska kolla på en gecko imorgon för 4800 vad ska jag tänka på?? snälla ni.....
    fäll ihop och fäll upp, klicka på och av liggdel/sittdel. Provfäll suffletten. Justera lutningen på sitsen. Testa helt enkelt allt som går att justera Kolla att chassit inte är skevt samt provkör vagnen lite... Brukar inte hända så mycket med geckon men känns alltid bra att kolla allt tycker jag...
  • Emmsan
    gaaaaahhhhhh drog upp min vagn för trappen o chassit GLIDER Gråter men dock bara uppåt?? är det det som är standard felet eller ska det glida både upp o ner???
  • panzermensch

Grattis.. du får inte DRA din vagn Läs instruktionerna *reta*

(mitt gled bara uppåt ej ner)

Emmsan skrev 2009-02-16 19:06:26 följande:
    gaaaaahhhhhh drog upp min vagn för trappen o chassit GLIDER  men dock bara uppåt?? är det det som är standard felet eller ska det glida både upp o ner???
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Emmsan
    panzermensch skrev 2009-02-16 19:32:20 följande:
    Grattis.. du får inte DRA din vagn Läs instruktionerna *reta*(mitt gled bara uppåt ej ner)
    schhh
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16