• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • 3småttingar

Nån här inne som köpt en cam från kidzshoppen och är nöjda med det? :) Kanske till och med nån som vet om dom har rosa canvas toppar inne?

ღ Edwin 9 november 2006 ღ Ella 6 oktober 2008 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • panzermensch

De hade när jag frågade igår

3småttingar skrev 2009-02-17 00:01:15 följande:
    Nån här inne som köpt en cam från kidzshoppen och är nöjda med det? :) Kanske till och med nån som vet om dom har rosa canvas toppar inne?
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • JohannaJ

numberone skrev 2009-02-16 12:56:22 följande:

*ler*  Ja vi får väl se om den passar..... Va knappen för att fälla ihop vagnen trög eller är det jag som är trög
    den är trög men det är den på syrrans också. Eller inte trög snarare lite svår att få att klicka samtidigt som den andra.
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2009-02-17 00:01:15 följande:
    Maila o fråga. De är duktiga på att ha saker hemma.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Fröken Småland
    JohannaJ skrev 2009-02-17 08:14:48 följande:
    numberone skrev 2009-02-16 12:56:22 följande: den är trög men det är den på syrrans också. Eller inte trög snarare lite svår att få att klicka samtidigt som den andra.
    Menar ni fällbeslagen på chassit, uppe vid handtaget? För där kan man lätt få problem om man lyfter handtaget minsta lilla samtidigt som man lyfter upp plupparna för att frigöra låsningen i chassit. Ibland måste man t o m trycka lite grann nedåt för att fällbeslagen skall synka när den varit ihopfälld.
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Miss Boring

Fröken Småland skrev 2009-02-17 09:21:38 följande:

Menar ni fällbeslagen på chassit, uppe vid handtaget? För där kan man lätt få problem om man lyfter handtaget minsta lilla samtidigt som man lyfter upp plupparna för att frigöra låsningen i chassit. Ibland måste man t o m trycka lite grann nedåt för att fällbeslagen skall synka när den varit ihopfälld.
    Det där känner iaf jag igen... Jag gör ett litet försiktigt men distinkt ryck samtidigt som jag håller på plupparna och då funkar det. Var lite sur innan jag kom på det för då var det lite jobbigt att lyfta chassit från marken en bit när det varit i bilen bara för att lyckas fälla upp det. Är det samma fenomen som du tänker på?
  • 3småttingar
    panzermensch skrev 2009-02-17 08:10:36 följande:
    De hade när jag frågade igår
    Låter braaa!
    Stargirl skrev 2009-02-17 09:05:54 följande:
    Maila o fråga. De är duktiga på att ha saker hemma.
    Har mailat men väntar fortfarande på svar! Otålig hehe.
    ღ Edwin 9 november 2006 ღ Ella 6 oktober 2008 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • Lina1

Kan man köpa camen utan liggdel?
    Har kikat runt men det verkar bara säljas tillsammans,tösen som ska åka vagnen är 7 månader så den behövs lixom inte.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16