• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Därför har jag kvar min Gecko OM bee´n börjar krångla

bennysson skrev 2009-02-17 12:46:13 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-17 12:38:58 följande:
    ja precis, avvaktar nog lite. Annars har allt funkat bra.. men jag hade lite ångest igårkväll över att vi sålde geckon, var aldrig något fel på den.. drömde tillochmed mardrömmar om att hela been pajjade hahamen För första gången så ångrar jag försäljningen av geckon... saknar den faktiskt-- det var en toppenvagn..
  • Nenel

Styret på min cameleon har fastnat! (07-chassi)
    Vagnen går inte att fälla ihop och styret kan ej alls dras över vagnen, det har helt fastnat på ena sidan =( Detta är akut då vi snart ska flyga och om vi inte kan fälla vagnen kan vi ju inte ta med den...

Nån som varit med om liknande? Vi har testat att smörja men det blev inte bättre. Nån som har n åt tips? Har använt vagnen i 8½ månad och det har aldrig varit nåt problem hittills.

• Stargirl
    Nenel skrev 2009-02-17 14:02:57 följande:
    Styret på min cameleon har fastnat! (07-chassi)Vagnen går inte att fälla ihop och styret kan ej alls dras över vagnen, det har helt fastnat på ena sidan =( Detta är akut då vi snart ska flyga och om vi inte kan fälla vagnen kan vi ju inte ta med den... Nån som varit med om liknande? Vi har testat att smörja men det blev inte bättre. Nån som har n åt tips? Har använt vagnen i 8½ månad och det har aldrig varit nåt problem hittills.
    Nej har aldrig hört. Konstigt. Kan du gå tillbaka till din åf och få ett lånechassi tills vidare?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Micjah

Någon som har adressen till Nathalie på Bugaboo?

• ebbajustina
    Svar på #6506
    På kiszshoppen kan man plocka i hop delar så det blir en sittvagn, gick på en ca 7300kr
  • Noiis

Nenel skrev 2009-02-17 14:02:57 följande:

Styret på min cameleon har fastnat! (07-chassi) Vagnen går inte att fälla ihop och styret kan ej alls dras över vagnen, det har helt fastnat på ena sidan =( Detta är akut då vi snart ska flyga och om vi inte kan fälla vagnen kan vi ju inte ta med den... Nån som varit med om liknande? Vi har testat att smörja men det blev inte bättre. Nån som har n åt tips? Har använt vagnen i 8½ månad och det har aldrig varit nåt problem hittills.
    På bonti kom de in en tjej med samma problem när jag va där och bråka om min bee dom tog ner de till verkstan och den va fixad innom 10 min så jag skulle nog ta mig till en återförsäljare och se va dom kan göra
  • 07melwin

Ni som kör med ståbräda, vilket märke på bräda har ni?? Vilken är den bästa ståbrädan??

• modestyclara

07melwin skrev 2009-02-17 18:47:06 följande:

Ni som kör med ståbräda, vilket märke på bräda har ni?? Vilken är den bästa ståbrädan??
    Jag har provar buggyboard och buggans egna. Jag trivs bäst med buggans egna...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16