• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • myHappiness

Kajsan skrev 2009-02-24 11:30:15 följande:

Jag har sålt cameleon utan tillbehör för mellan 4900-7500 beroende på skick.
    Hur var den dyraste du sålde?
  • Mamisita

Här inne var det ett tag sen man var...

eilenna78: har ni svårt att välja syskonvagn Vi kikade på UJ och tyckte den verkade ok, inte perfekt men bättre än de andra vi kikade på...

• galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2009-02-23 23:39:52 följande:
    HJÄLP!! Någon som just nu har en Cam & Gecko hemma som kan testa OM cam´s suflettfästen passar på Geckon!!!!!
    Dom passar men camens och geckons fästen är identiska. Bara bågarna som är olika!
    i love me
  • Joddan

Finns det något man kan "laga" ramens "skumm" med. Min katt har "råkat" göra 2 hål!! 

• Stargirl

Jag är SÅ nöjd med mina Cameleon färger. Brun/denim, klart finaste färgerna jag haft.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • eilenna78
    Mamisita skrev 2009-02-24 12:12:59 följande:
    Här inne var det ett tag sen man var... eilenna78: har ni svårt att välja syskonvagn Vi kikade på UJ och tyckte den verkade ok, inte perfekt men bättre än de andra vi kikade på...
    Svårt är bara förnamnet...
    Gillar UJ bortsett från den hela sufletten...Och priset... Ska ju behålla buggan också...
  • Renstjärna

Nu måste jag kolla med er erfarna användare...

Jag har adaptern till Acta Graco Logico S (babyskyddet alltså). Det är bara det att det är nästan stört omöjligt att få fast skyddet i adaptern. Man får trycka ner framändan jättehårt samtidigt som man bänder ut den röda haken på skyddet så att det fäster runt metallstången på adaptern. Skall det verkligen vara så här besvärligt. Knappt att det går! Hur har ni andra haft det? Har jag fått ett måndagsexemplar?

• straw2008

Om någon har både cam o bee kan jag informera om att bees åkpåse sitter toppenbra i en cam oå!!

Vet dock inte om cam;s sitter bra i bee, det borde den väl göra men behöver ju inte knäppa alla knappar Räcka ut tungan

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • oOrosamarängerOo
    numberone skrev 2009-02-24 15:41:40 följande:
    vart köper man väskspännen som man sätter på vagnen?
    Mylittlestar säljer ju ju be be connected.
    ★♥snitt i april♥★
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16