• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • eilenna78

Easy walkern har ju egentligen allt det där jag vill ha... Kan nog bli en titt på en sådan. Vill ju helst provköra innan..;.-)

• Aprap

vilken rolig vagn...den ser jätte bra ut.*gillar*

• Stargirl
    AnniPanni skrev 2009-02-24 08:30:20 följande:
    eilenna78 skrev 2009-02-24 08:22:57 följande: Självklart så har de ingen återförsäljare i sverige -än utan de finns bara i england. Om du kollar på hemsidan så ser du hur den funkar, pris har jag ingen aning om. Det var en tjej här påfl som hade den förut till sina kids och var nöjd. Enda nackdelen är väl att man måste ha båda delarna vända åt samma håll, dvs vill man ha bebis vänd emot sig så måste man ha sittdelen vänd emot sig med.finns bla härwww.preciouslittleone.com/acatalog/31IC132.ht...
    Jag har testat den med två barn på Barnbutiken som hade samma vagn fast det var av ett annat märke (heron city då de öppnade). Det var helt omöjlig att köra. Testade med en 2 åring och en spädis. Att köra över en trottoarkant var helt omöjligt och kan bara tänka mig hur det är att köra på ojämt underlag och tungkörd som sjutton var den.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Linda Al
    TheSunset skrev 2009-02-24 08:42:52 följande:
    här har du allas om säljer dom.. easywalker.nl/zwe/dealers.asp?land=Zweden&Sub...Gå ner lite på sidan bara..
    Jag köpte min på www.littlekidscorner.se, de var jättebra och tillmötesgående. Jag fick ett liiiitet problem (en liten oviktig plupp som ramlade av), och det räckte med att jag ringde, så skickade de en ny på en gång. Jag har ring dem flera ggr, och de är supertrevliga.
    Bara som ett tips, i fall att
    Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • eilenna78

Aprap: Tyvärr är inte den vagnen alls vad jag söker... (en suflett och bara möjlighet att ha mjuklift vänd från mig. Kan bara tänka mig vilka tjuvnyp lillebror skulle få när jag inte ser...

Stargirl: Du som e så bra på det här med vagnar...
    Vilken skulle du rekommendera?

TheSunset: Tack!

• AnniPanni

Jag hade en dubbel UJ till mina tjejer (20 mån mellan) och tyckte att den var super.. nackdelen är ju att man vänder lill*n framåt rätt så tidigt annars är den ju suverän. Inga problem alls med en dubbelsuflett

• eilenna78
    AnniPanni skrev 2009-02-24 09:39:51 följande:
    Jag hade en dubbel UJ till mina tjejer (20 mån mellan) och tyckte att den var super.. nackdelen är ju att man vänder lill*n framåt rätt så tidigt annars är den ju suverän. Inga problem alls med en dubbelsuflett
    Det där med dubbelsuflett kan bli ett jätteproblem då min stora kille verkligen avskyr den och fäller tillbaka, medan jag antagligen måste använda den till lillebror för solskydd tex...
  • AnniPanni

eilenna78 skrev 2009-02-24 10:09:56 följande:

Det där med dubbelsuflett kan bli ett jätteproblem då min stora kille verkligen avskyr den och fäller tillbaka, medan jag antagligen måste använda den till lillebror för solskydd tex...
    ok. Fast i sommar behöver du inte använda den stora sufetten alls, den lilla på liggdelen räcker gott och väl Nästa sommar så kanske syskonvagn inte ens behövs, det är så olika det där.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16