• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Josan123

villemina skrev 2009-02-25 10:08:21 följande:

Jag är sugen på en Bee och har hittat en begagnad från -08.3800:- inkl. frakt för en Bee där bromsen kladdar lite ibland, är det ett ok pris...?Vet inte hur jag känner med broms-problemet... Det GÅR att bromsa den, menar säljaren, men man får prova ett par gånger innan den tar (ibland funkar den direkt). Vågar man köpa denna vagn?
    Vi har en relativt ny bee eller köpte den för ett år sedan. Jag har bromsproblem har fått ett nytt chassi, men de nya krånglar med. Man går sparka till bromsen lite så funkar den bättre,

Helt svar är lite trist vi har det,
  • villemina

Ok, jag fortsätter att terrorisera er med mina knas-frågor:

Vilken hade du valt:

1. Bee med babynest + en extra suflett för 4000:- och att jag får köra 10 mil och hämta den.

2. Ny blå Bee utan tillbehör från Kidzshop.se för 4800:-.

Om du var på jakt efter en Bee, vad hade du valt???

PS. Jag behöver inte Babynestet egentligen, men säljaren ville sälja allt på samma gång. Man kan ju sälja det på Tradera eller nåt sen.

• modestyclara

villemina skrev 2009-02-25 14:53:06 följande:

Ok, jag fortsätter att terrorisera er med mina knas-frågor:Vilken hade du valt:1. Bee med babynest + en extra suflett för 4000:- och att jag får köra 10 mil och hämta den.2. Ny blå Bee utan tillbehör från Kidzshop.se för 4800:-.Om du var på jakt efter en Bee, vad hade du valt???PS. Jag behöver inte Babynestet egentligen, men säljaren ville sälja allt på samma gång. Man kan ju sälja det på Tradera eller nåt sen.
    Ny bee, så har man garanti...
  • FridaLee
    villemina skrev 2009-02-25 14:53:06 följande:
    Ok, jag fortsätter att terrorisera er med mina knas-frågor:Vilken hade du valt:1. Bee med babynest + en extra suflett för 4000:- och att jag får köra 10 mil och hämta den.2. Ny blå Bee utan tillbehör från Kidzshop.se för 4800:-.Om du var på jakt efter en Bee, vad hade du valt???PS. Jag behöver inte Babynestet egentligen, men säljaren ville sälja allt på samma gång. Man kan ju sälja det på Tradera eller nåt sen.
    nya been
  • Emmsan

nää nu blir jag ledsen reklamerade mitt chassi för det gled på den sidan bromsen sitter .. får hem mitt nya idag o test drar lite (inte jättehårt) o då glider det nya men på andra sidan?? ni som har buggor glider era handtag liiite om ni tar i lite grann ??? eller är det fel på mitt nya oxå?

• Aprap

Emmsan skrev 2009-02-25 15:00:43 följande:

nää nu blir jag ledsen reklamerade mitt chassi för det gled på den sidan bromsen sitter .. får hem mitt nya idag o test drar lite (inte jättehårt) o då glider det nya men på andra sidan?? ni som har buggor glider era handtag liiite om ni tar i lite grann ??? eller är det fel på mitt nya oxå?
    har jag tur eller??? d som jag stör mig på är att handtaget kan vickas upp o ner typ som att den är lite lös med så är ju alla tydligen..det är det som är på min vagn..
  • panzermensch

Det är ju för det inte ska studsa i handen när du kör på vägarna

Aprap skrev 2009-02-25 15:37:01 följande:
    Emmsan skrev 2009-02-25 15:00:43 följande: har jag tur eller??? d som jag stör mig på är att handtaget kan vickas upp o ner typ som att den är lite lös med så är ju alla tydligen..det är det som är på min vagn..
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Emmsan
    Emmsan skrev 2009-02-25 15:00:43 följande: har jag tur eller??? d som jag stör mig på är att handtaget kan vickas upp o ner typ som att den är lite lös med så är ju alla tydligen..det är det som är på min vagn..
    hehe men det där kommer du aldrig ifrån
  • modestyclara

Emmsan skrev 2009-02-25 15:00:43 följande:
    har jag tur eller??? d som jag stör mig på är att handtaget kan vickas upp o ner typ som att den är lite lös med så är ju alla tydligen..det är det som är på min vagn..
    Är ju en del av fjädringen
  • Aprap

men hur va d med inställningen av fjädringen..bebben har ju inte kommit utan nu är den våran 2åring som sitter i den o hon väger ca 13kg och sittsen lutar lite extra bakåt gick d o ställa in på nå sätt? hittade inget i listan som ni gjort.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16