• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Miss Boring

JohannaL skrev 2009-02-27 11:25:34 följande:

oj tack för jätte bra svar, då kör jag på  canvas. jasså jo åkpåse hade jag inte funderat så mycket på men det kanske man ska ha också då. Tänkte ta  mörkgrå botten och rosa top (älskar rosa), hoppas det blir bra. Paul frank åkpåsarna e de i butik nu elle rkommer de senare?
    Blir jättefint! La in en bild i mitt galleri på just den "ceriserosa", fast min är fleece då.
    Kan inget alls om Paul Frank då jag inte tycker de är så snygga... Verkar svårmatchade också vissa av dem, lätt att det skär sig till barnens kläder *ve och fasa*
  • TheSunset

Twoo Board Seat Bugaboo nån som vet om den finns nån annanstans än familjetorget...???
    OCh hur ligger en bebis på 3 mån i sittdelen...min son e skit sur för att ligga i liggdelen redan...

★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Kickan 84

Bytte till sittdel vid 3 mån med min son, han gillade inte att ligga längre då och det gick kanon. Bad BVC-sköteskan ta sig en titt och hon tyckte att han satt kanon i viloläget. Avlastar ju bra för ryggen.

• 3barnsmor35

Nu har jag beställt Cool

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • TheSunset
    JohannaL skrev 2009-02-27 13:17:40 följande:
    tänkte bara kolla också, nån s har ståbräda och kan intyga att det funkar bra?
    Har ståbräda till min 2åring... funkar kanon...har bugaboos egna...
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Joddan

Nu har jag kollat mina små hål igen (när jag inte var arg ). Och de e inga hål typ! HAHAH! Katten hade ju klöst två småsmå märken, men skumgummit var kvar så det var bara att trycka ner gummit igen, så de syns inte alls. Ska nog sätta lite lite lim bara så dem stannar... *lycklig*

• Joddan

Vart kan man få tag på den billigaste resväskan till CAM?

Kom på att vår familj ska till USA i Juli och då kommer plutten följa med (OM HAN ÄR FÖDD DÅ!?!!? BF+1, hehe).
    Måste ju ha en väska då till vagnen!!! Förvånad
  • Miss Boring

Joddan skrev 2009-02-27 13:23:05 följande:

Nu har jag kollat mina små hål igen (när jag inte var arg ). Och de e inga hål typ! HAHAH! Katten hade ju klöst två småsmå märken, men skumgummit var kvar så det var bara att trycka ner gummit igen, så de syns inte alls. Ska nog sätta lite lite lim bara så dem stannar... *lycklig*
    Skönt!!! Blir kanske mat till katten nu då :D
  • Joddan

Ja hon kanske får lite någon gång ibland så där, på hennes födelsedag kanske .

Ska fixa ett stort (sådant fult) regnskydd till vagnen så kan hon inte komma in i den!
    JennnyT skrev 2009-02-27 13:34:00 följande:
    Joddan skrev 2009-02-27 13:23:05 följande: Skönt!!! Blir kanske mat till katten nu då :D
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16