• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • eilenna78

Tänkte på de där hålen... Om man är riktigt stark går det ju att vrida runt skumplasten. Då syns kanske inte hålen.

• eilenna78
    eilenna78 skrev 2009-02-26 12:50:06 följande:
    Tänkte på de där hålen... Om man är riktigt stark går det ju att vrida runt skumplasten. Då syns kanske inte hålen.
    eller vänta, var det ramen??? Det är ju bara handtaget det går på...Sorry.
  • modestyclara

eilenna78 skrev 2009-02-26 12:51:06 följande:

eller vänta, var det ramen??? Det är ju bara handtaget det går på...Sorry.
    Jag undrade just hur stark man skulle vara...fast jag har inte provat iofs...
  • Joddan

Jag har ställt in vagnen i garderoben...

JennnyT skrev 2009-02-26 12:19:03 följande:
    Hur får du katten att inte göra fler hål?
  • Joddan

Kanske ska be maken göra ett försök.. Men är inte skummet fastlimmat?

modestyclara skrev 2009-02-26 12:55:25 följande:
    eilenna78 skrev 2009-02-26 12:51:06 följande: Jag undrade just hur stark man skulle vara...fast jag har inte provat iofs...
  • Eofrysina
    modestyclara skrev 2009-02-26 11:24:50 följande:
    Kolla med kidzshop.se de brukar kunna fixa fram det mesta
    Tack! Jag har skrivit till dem nu och frågat
  • modestyclara
    Eofrysina skrev 2009-02-26 13:52:35 följande:
    Tack! Jag har skrivit till dem nu och frågatDe är dock inte alltid så snabba på mail så om du har bråttom så ring istället
  • Miss Boring

Joddan skrev 2009-02-26 13:19:34 följande:

Kanske ska be maken göra ett försök.. Men är inte skummet fastlimmat?
    Obs! Blöt upp hela skumgummit ordentligt först, i badkar eller ngt! Kan absolut gå att snurra det, men var försiktig!
    Jag är iofs petig men jag hade absolut behållit ramen trots märkena! Det är SÅ trist med första skadorna på någonting, men då är det gjort liksom. Bara att börja slita på sen! Jag köpte min vagn beg och det är hack i skumgummit. Har satt en bit svart kardborre över bara, runt liksom, som ett plåster :D. Jag ÄR petig men är allt perfekt vågar jag knappt använda grejerna utan bara putsar på dem :O
    Antar att katten inte får Sheba och sådana godsaker nu utan får äta matrester och vara med och spara till ny ram?
  • Joddan

Hahahahah! JA VERKLIGEN! Hon får äta sitt eget bajs (skäm o sido). Maken är nog mer arg än jag. Tycker ändå att de borde vara bebis som tar sönder vagnen först, och inte katten! Men det är ju sant, kanske kan sätta karborrebanden där (alltså dem som håller i liggdelen)... Då kanske dem inte syns!?

Jag hatar små fel så där. Blir SÅ irriterad på det! Men det ska gå och snurra säger du? Kanske ska göra ett försök! Ska ut och "springa" lite först, för idag är det BF och jag vill ha ut BEBIS!
    JennnyT skrev 2009-02-26 14:10:40 följande:
    Joddan skrev 2009-02-26 13:19:34 följande: Obs! Blöt upp hela skumgummit ordentligt först, i badkar eller ngt! Kan absolut gå att snurra det, men var försiktig! Jag är iofs petig men jag hade absolut behållit ramen trots märkena! Det är SÅ trist med första skadorna på någonting, men då är det gjort liksom. Bara att börja slita på sen! Jag köpte min vagn beg och det är hack i skumgummit. Har satt en bit svart kardborre över bara, runt liksom, som ett plåster :D. Jag ÄR petig men är allt perfekt vågar jag knappt använda grejerna utan bara putsar på dem :O Antar att katten inte får Sheba och sådana godsaker nu utan får äta matrester och vara med och spara till ny ram?
  • Miss Boring

Jag TROR det går att snurra, (men man får ju akta så man inte spräcker det...) Inte alls säker dock! När jag köpte min vagn gjorde jag en genomgång på den och blötte bl a upp den i badkaret och gjorde rent allt (även om den inte var speciellt skitig). Då märkte jag iaf att skumgummit kändes heeelt annorlunda när det var blött! Så blöt upp och känn efter är mitt tips! Bra sätt att få igång förlossning också, häva sig över badkarskanten ;)
    Själv är jag överpedantisk med bebbegrejerna innan de kommit ut, man pillar och bäddar och håller på, sen går allt av bara farten! Inte säkert du stör dig på hålen när bebbe väl är ute :)
    Förresten luktar Whiskas som kattskit så katten är nog van vid smaken :O

Joddan skrev 2009-02-26 14:15:14 följande:
    Hahahahah! JA VERKLIGEN! Hon får äta sitt eget bajs (skäm o sido). Maken är nog mer arg än jag. Tycker ändå att de borde vara bebis som tar sönder vagnen först, och inte katten! Men det är ju sant, kanske kan sätta karborrebanden där (alltså dem som håller i liggdelen)... Då kanske dem inte syns!?
    Jag hatar små fel så där. Blir SÅ irriterad på det! Men det ska gå och snurra säger du? Kanske ska göra ett försök! Ska ut och "springa" lite först, för idag är det BF och jag vill ha ut BEBIS!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16