• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • malinlarare

Ni som har Cameleon; när bytte ni till sittdelen?

• Renstjärna

Tusen tack för svaren om babyskyddsadaptern! Hinner inte vara inne så ofta så det blir en del att läsa ikapp...

Jag har Logico S så om adaptern är gjord för Autobaby så förstår jag om det inte är sugpassning på den. Dock är det lite dåligt att det skall vara så besvärligt!

Gozzi: har du Logico S eller Autobaby?

• Lille Mammsen

Gäller nog överallt!

Lina1 skrev 2009-02-26 21:23:01 följande:
    Kommer priset på Bugaboo höjas 1 mars även i england?
  • Hannnas
    malinlarare skrev 2009-02-26 22:05:13 följande:
    2,5 mån
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Billabong

malinlarare skrev 2009-02-26 22:05:13 följande:

Vid 6 månader då dottern vägrade ligga ner sedan ett par veckor tillbaka. Det var fortf. jättemycket plats kvar i liggdelen.
  • panzermensch

Min var väl 3,5 mån

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • modestyclara

*avslöjar chockerande hemlighet* har faktiskt inte haft buggan till bebbe än...men mina andra barn har velat sitta upp från 4 mån...får se hur det blir med denna bebben. Har ju en frog med sittdel som står och väntar då så jag lär ju vara sugen på att byta

• Miss Boring
    3barnsmor35 skrev 2009-02-26 20:31:26 följande:
    Jag ska beställa imorgon...nervigt...det lutar åt grå bas o röd top!
    Jag har provat runt lite och jag gillar den grå basen absolut bäst!!! Harmonierar så snyggt till alla gråa och svarta detaljer :) Bra att ha en bas man gillar så kan man ju byta topp när man känner för det. Själv tycker jag det är jättesnyggt med svart canvassufflett, men då måste man ju ha ngn poppig färg _också_. Gillar suffletter i canvas, men sittdelen blir ju mycket mysigare med fleecen! Synd att inte delarna säljs lösa (annat än beg då) Hade varit kuuuuul!
  • TheSunset
    JennnyT skrev 2009-02-27 09:47:30 följande:
    Jag har provat runt lite och jag gillar den grå basen absolut bäst!!! Harmonierar så snyggt till alla gråa och svarta detaljer :) Bra att ha en bas man gillar så kan man ju byta topp när man känner för det. Själv tycker jag det är jättesnyggt med svart canvassufflett, men då måste man ju ha ngn poppig färg _också_. Gillar suffletter i canvas, men sittdelen blir ju mycket mysigare med fleecen! Synd att inte delarna säljs lösa (annat än beg då) Hade varit kuuuuul!
    Grå bas e snyggt...det har jag och mörkblå topset....sen har jag blå canvas topset oxå...
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • eilenna78

Ni som har skaffat Phil&Ted ssyskonvagn, har ni behållt Buggan och isåfall hur länge har ni kört dubbelt?
    Vilken vagn använde ni mest?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16