• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-12-22 10:34:17 följande:
    Ååå kan vi inte åka dit och köpa en varsin? Snääälla?
    Vi kan åka dit och såga dem...
    Jag är redan illamående så jag har lätt att spy.

Fy vad vidrigt. Ful vagn av otrevlig försäljare som luktar rök.
    My sugar is raw
  • Joddan

Helt ärligt har jag varit där, men min bästa vän som behövde ny (billig)vagn. Och han var JÄTTEtrevlig. Så det är lite skitsnack det där...

Fast helt sant angående lukten, men vagnarna luktade inte iaf...
    Shoegirl skrev 2008-12-22 10:37:22 följande:
    Vi kan åka dit och såga dem... Jag är redan illamående så jag har lätt att spy. Fy vad vidrigt. Ful vagn av otrevlig försäljare som luktar rök.
  • Lokatt

appropå kopior, vem var det som hittat en snarlik på blocket som dom mailat länk till bugaboo? Iaf så den vagnen det pratades om då måste ju vara den här www.babyproffsen.se/bpvideo/bpvideo.html

Kolla in den länken!! Där kan vi prata kopia! Och ändå är det babyproffsen som säljer den!

• Lille Mammsen

låter ju typ som när eurobaby såld vagnarna i en källare i solna (tror jag) och i ett garage på söder

Shoegirl skrev 2008-12-22 10:37:22 följande:
    Vi kan åka dit och såga dem... Jag är redan illamående så jag har lätt att spy.Fy vad vidrigt. Ful vagn av otrevlig försäljare som luktar rök.
  • Kajsan
    Joddan skrev 2008-12-22 10:52:22 följande:
    Helt ärligt har jag varit där, men min bästa vän som behövde ny (billig)vagn. Och han var JÄTTEtrevlig. Så det är lite skitsnack det där...Fast helt sant angående lukten, men vagnarna luktade inte iaf...
    Fast det behöver ju inte vara skitsnack, du vet ju inte vad han sa till dem...?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Joddan

Ne oifs... Men har var iaf super trevligt mot oss! Gjorde ett bra intryck...

• Lille Mammsen

så hur gäller hans garantier då...från källaren? En undran då eurobabys garantier från liknande försäljning inte va så lyckad....dvs för kunder & reklamationer!

Joddan skrev 2008-12-22 11:06:14 följande:
    Ne oifs... Men har var iaf super trevligt mot oss! Gjorde ett bra intryck...
  • Senap

Jag skulle inte vilja stå och prata reklamationer i en rökluktande källare i vilket fall som helst.
    Men jag avskyr cigarettrök. Alla vagnar som stått i en sådan miljö går fetbort!

My sugar is raw
  • Ia 70
    Lokatt skrev 2008-12-22 10:57:02 följande:
    appropå kopior, vem var det som hittat en snarlik på blocket som dom mailat länk till bugaboo? Iaf så den vagnen det pratades om då måste ju vara den här www.babyproffsen.se/bpvideo/bpvideo.html Kolla in den länken!! Där kan vi prata kopia! Och ändå är det babyproffsen som säljer den!
    Det var jag som mejlade till Bugaboo o den vagnen kallade säljaren för Baobao o det var inte Babyproffsens Zero2four vagn.
    Om Bugaboo har har patent på vagnen kanske den har gått ut?
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16